Magazyn > Magazyn centralny
Zakładka "Magazyn centralny" pełni rolę centralnego centrum dowodzenia. Użytkownik ma możliwość dodawania materiałów oraz aktualizacji ich stanów, przeglądania historii stanów magazynowych oraz operacji, a także generowania zestawień w formacie PDF. Dzięki dostępnym filtrom łatwiej będzie wyszukać potrzebne materiały oraz skutecznie nimi zarządzać. Ta funkcjonalność zapewnia kompleksowe i efektywne zarządzanie zapasami w magazynie centralnym.
Mapa

1. Dodaj materiał
Aby dodać materiał, kliknij (1) "Dodaj materiał".

W oknie konfiguracji użytkownik ma możliwość:
- Nadania nazwy
- Wyboru kategorii spośród wczesniej utworzonych w konfiguracji
- Uzupełnienie ilości
- Ustawienia rezerwacji stanów magazynowych dla tego materiału (Tak/Nie)
- Wyboru kalkulatora
- Wyboru dostawcy spośród wcześniej utworzonych w konfiguracji
- Nadania kodu dla materiału
Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz".

Utworzony materiał pojawi się na liście wraz z informacjami o kategorii, stanem magazynowym, dostawcą, cenie z ostatniej dostawy oraz przypisanym kalkulatorem. Z tego poziomu możliwa jest zmiana stanu magazynowego danego materiału poprzez ręczne wpisanie całkowitego aktualnego stanu i zatwierdzenie poprzez kliknięcie przycisku "Aktualizuj".
Rozwijając listę obok materiału, użytkownik ma możliwośc przejścia do:
1. Dostawy - kliknięcie spowoduje przeniesienie użytkownika do zakładki dostawy ukazujące wszystkie informacje o dostawach związanych z tym materiałem.
2. Historia - kliknięcie spowoduje przeniesienie użytkownika do zakładki historii operacji ukazujące wszystkie zmiany związane z tym materiałem.
Użytkownik ma także możliwość edycji lub usunięcia materiału za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń".
Mapa

Rezerwacja materiałów
W najnowszej aktualizacji modułu magazynowego w zakładce "Magazyn centralny" pojawiła się kolumna z rezerwacją.

Zliczanie materiałów odbywa się na analogicznych zasadach, jak ma to miejsce przy pozycjach z kalkulatora. Rezerwacja tworzona jest na wybranych statusach umowy określonych w konfiguracji systemu (Konfiguracja -> Ustawienia: Ogólne).

Konfiguracja -> Ustawienia: Ogólne

Istnieje również możliwość ręcznej rezerwacji materiałów. Jeśli w szczegółach umowy w zakładce "Zamówienia" dodamy pozycję za pomocą przycisku "Dodaj pozycję zamówienia" aby zarezerwować materiał należy wskazać to w ustawieniach/edycji materiału.

2. Historia stanów magazynowych
Aby przejść do zakładki, kliknij (2) "Historia stanów magazynowych".

Dzięki zakładce możliwe jest w przejrzysty sposób śledzenie historii stanów magazynowych wraz z niezbędnymi informacjami o materiałach. Dostępne filtry pozwalają użytkownikowi w łatwy sposób zawęzić historię do pożądanych danych, co ułatwia analizę i zarządzanie zapasami w magazynie centralnym. Ta funkcjonalność zapewnia użytkownikowi pełną kontrolę nad historią stanów magazynowych oraz umożliwia szybkie podejmowanie odpowiednich działań w oparciu o aktualne informacje.
3. Historia operacji

Dzięki zakładce możliwe jest w przejrzysty sposób śledzenie historii wszystkich operacji wraz z niezbędnymi informacjami odnośnie tego, jakiego materiału dotyczyła zmiana oraz kto ją wykonuje. Ta funkcjonalność umożliwia użytkownikowi pełne monitorowanie wszystkich działań podejmowanych w magazynie, co zapewnia transparentność procesów oraz ułatwia identyfikację odpowiedzialnych za konkretne operacje.
4. Generuj zestawienie PDF
Aby wygenerować zestawienie, kliknij "Generuj zestawienie PDF".

W oknie użytkownik ma możliwość wyboru czy zestawienie ma przedstawiać wartość poszczególnych materiałów. Następnie należy kliknąć "Generuj PDF".

Zestawienie zostanie wygenerowane na papierze firmowym wraz ze wszystkimi kategoriami oraz materiałami magazynowymi.