Przejdź do głównej zawartości

Konfiguracja po stronie Facebook

Synchronizacja z Facebook

Konfiguracja > Synchronizacja z Facebook > Konfiguracja połączenia

1.png

Aby zsynchronizować konto, kliknij "Dodaj połączenie".

2.png

Użytkownikowi zostanie wyświetlony formularz, w którym należy uzupełnić następujące dane:

  • App ID
  • App secret
  • Token

Możliwe jest także dodanie opisu połączenia.

UWAGA

Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz".

Jak uzyskać dane potrzebne do wypełnienia formularza?

3.png

Pomocna może ukazać się instrukcja znajdująca się poniżej formularza.

Formularze Facebook

4.png

Pomyślnie utworzone połączenie będzie przekazywać nowe leady do zakładki "Formularze Facebook".

Lead będzie zawierać informacje podane przez użytkownika w formularzu reklamowym. Dla każdego z potencjalnych klientów będzie możliwość w naszym systemie:

  • Utworzenia spotkania
  • Utworzenia zadania
  • Utworzenia klienta
  • Usuniecia lead'a

Dzięki dostępnym filtrom użytkownik w prosty sposób może znaleźć klientów, którzy wymagają obsłużenia, leady które otrzymał w konkretnym okresie lub skorzystać z wyszukiwarki.

Mapowanie i pobieranie danych z Facebook do systemu RRUP CRM

System RRUP CRM umożliwia automatyczne pobieranie danych kontaktowych bezpośrednio z formularzy leadowych Facebooka. Dzięki odpowiedniemu mapowaniu pól po stronie Facebooka, dane wprowadzone przez użytkownika mogą zostać automatycznie uzupełnione w formularzu dodawania klienta w RRUP CRM, co znacząco usprawnia proces obsługi zapytań i pozyskiwania leadów.

Zdefiniowane pola danych kontaktowych przez Facebook

6.png

Facebook oferuje zestaw standardowych, predefiniowanych pól kontaktowych, takich jak:

  • Full name
  • Email
  • Phone number
  • Street address
  • City
  • State
  • Province
  • Country
  • Post code
  • Zip code

Jeśli któreś z powyższych pól zostanie użyte w formularzu reklamowym na Facebooku, a potencjalny klient je uzupełni, dane te po kliknięciu przycisku „+ Klient” w systemie RRUP CRM zostaną automatycznie przeniesione do formularza dodawania klienta.

5.png

Niezdefiniowane pola danych kontaktowych przez Facebook

W przypadku użycia niestandardowych (własnych) pól w formularzu na Facebooku, również możliwe jest automatyczne zaczytywanie danych – pod warunkiem, że zostaną one nazwane zgodnie z ustalonym przez RRUP CRM schematem bez modyfikacji nazw. Poniżej znajduje się lista obsługiwanych nazw własnych pól (pomijając ""):

  • "Imię i nazwisko"
  • "Imię"
  • "Nazwisko"
  • "Numer telefonu"
  • "Adres e-mail"
  • "Służbowy numer telefonu"
  • "Służbowy adres e-mail"
  • "Adres pocztowy"
  • "Miasto"
  • "Kod pocztowy"
  • "Region"