Przejdź do głównej zawartości

Serwisy - dodatkowe czasy realizacji

Moduł „Dodatkowe czasy realizacji” pozwala na precyzyjne dokumentowanie wszystkich czynności związanych z wykonaniem serwisu, takich jak dojazdy, przygotowanie stanowiska pracy, czas oczekiwania u klienta czy inne okoliczności, które wpływają na całkowity czas realizacji zlecenia.

Uprawnienia

Aby zarządzać dodatkowymi czasami realizacji, użytkownik musi posiadać odpowiednie uprawnienia.

Funkcjonalność modułu

Dodatkowy czas realizacji można dodawać na dwa sposoby:

2.png

z poziomu listy serwisów (zakładka Serwisy),

4.png

oraz z poziomu szczegółów konkretnego serwisu, gdzie znajduje się nowa zakładka „Dodatkowy czas realizacji”. W tej zakładce wyświetlana jest lista wszystkich dodanych czasów z możliwością dodania nowych pozycji.

Przy dodaniu nowej pozycji użytkownik wprowadza: 7.png

  • ilość godzin
  • ilość minut
  • opis czynności (np. „Dojazd do klienta”, „Czas oczekiwania na dostęp do obiektu”).

Dodany w ten sposób czas zostanie wyświetlony w dedykowanej zakładce: 3.png

Łączny czas realizacji, wraz z dodatkowymi wartościami, jest widoczny

w widoku listy serwisów: 8.png

oraz w szczegółach konkretnego serwisu: 9.png