Monitor umów
Moduł „Monitor umów” w systemie CRM został zaprojektowany w celu automatycznego śledzenia usług wymagających okresowego nadzoru.
Dostęp
Aby skorzystać z funkcjonalności modułu, użytkownicy muszą posiadać odpowiednie uprawnienia:
- Eksport do XLSX
- Podgląd
- Edycja
- Usuwanie
- Tworzenie
Definiowanie monitoringu dla pozycji kalkulatora
W konfiguracji kalkulatora można wskazać, które pozycje mają automatycznie generować monitoring.
Dla każdej z tych pozycji można ustawić:
- Wartość elementu kalkulatora - Czas trwania monitoringu - Przypomnienie o końcu monitoringu - Osobę lub grupę użytkowników, którzy powinni otrzymać powiadomienie
Automatyczne tworzenie monitoringu przy zmianie statusu umowy
Monitoring może być generowany automatycznie, gdy umowa osiągnie wskazany status. Tworzenie odbywa się na podstawie wcześniej zdefiniowanych ustawień.
Podgląd i edycja monitoringu w podsumowaniu umowy
W szczegółach umowy dostępna jest podzakładka aktualnych monitoringów związanych z tą umową.
Szczegóły umowy -> Monitoring
Użytkownicy mają możliwość:
- Ręcznego dodania nowego monitoringu (niezależnie od pozycji kalkulatora)
- Edycji istniejących wpisów
- Usunięcia monitoringu
Lista monitoringów - zarządzanie i eksport
Moduł oferuje osobny widok listy wszystkich utworzonych monitoringów w CRM.
Dostępne funkcje:
- Filtrowanie po dacie rozpoczęcia monitoringu oraz końca monitoringu, statusie, użytkowniku przypisanym, typie pozycji itd.
- Edycja oraz usuwanie wybranych pozycji
- Eksport listy do XLSX
Powiadomienia
O utworzonym monitoringu
Po wygenerowaniu nowego monitoringu (zarówno automatycznie jak i ręcznie), użytkownicy wskazani w konfiguracji otrzymują:
- Powiadomienie systemowe (w formie dzwoneczka)
- Powiadomienie e-mail
O zbliżającym się końcu monitoringu
Na kilka dni przed zakończeniem monitoringu, system automatycznie wysyła przypomnienia:
- Powiadomienie systemowe (w formie dzwoneczka)
- Powiadomienie e-mail
Ustawienia powiadomień
Włączenie/wyłączenie powiadomień - możliwość globalnego włączenia/wyłączenia powiadomień (zarówno systemowych, jak i e-mailowych) dla wszystkich użytkowników.
Konfiguracja -> Powiadomienia -> Monitor umów
Każdy użytkownik może samodzielnie zarządzać swoimi preferencjami dotyczącymi powiadomień:
Dostęp do ustawień znajduje się w panelu użytkownika, w zakładce Ustawienia -> Monitor umów
Automatyczna zmiana statusu po zakończeniu monitoringu
Po upływie daty końcowej, monitoring zmienia status na - Zakończony.