Aktywność użytkowników
Moduł pozwala monitorować aktywność użytkowników w CRM.
Dostęp
Uprawnienia (Dowiedz się więcej o systemie ról i uprawnień)
- Wyświetlenie statystyk
Moduł jest dostępny w zakładce Statystyki -> Aktywność użytkowników:
- Wyszukiwarka (imię i nazwisko klienta / nazwa firmy klienta).
Zasada działania
Podczas pracy użytkownika w RRUP system automatycznie w tle rejestruje jego aktywność. Każde kliknięcie/przejście do nowej zakładki jest odnotowywane, dzięki czemu niemalże w czasie rzeczywistym mamy pogląd, kiedy użytkownik był ostatnio aktywny (dane odświeżane co 5 sekund). Domyślnie dane są posortowane od najnowszej aktywności do najstarszej.
Szczegóły aktywności
Uprawnienia (Dowiedz się więcej o systemie ról i uprawnień)
- Dostęp do szczegó łów aktywności użytkownika
Użytkownicy posiadający powyższe uprawnienie mają dostęp do bardziej szczegółowych statystyk dotyczących aktywności użytkownika.
- Możliwość filtrowania według daty aktywności (domyślnie data bieżąca).
- Możliwość filtrowania według typu aktywności (logowanie / wyświetlenie umowy / wyświetlenie klienta / utworzenie zadania / zmiana statusu klienta / zmiana statusu umowy).
- Statystyki dotyczące logowania.
- Statystyki dotyczące pracy w CRM.
- Pełna lista aktywności użytkownika w analizowanym okresie.