Przejdź do głównej zawartości

Aktywność użytkowników

Moduł pozwala monitorować aktywność użytkowników w CRM.

Dostęp

  • Wyświetlenie statystyk

Moduł jest dostępny w zakładce Statystyki -> Aktywność użytkowników:

1.png

  1. Wyszukiwarka (imię i nazwisko klienta / nazwa firmy klienta).

Zasada działania

Podczas pracy użytkownika w RRUP system automatycznie w tle rejestruje jego aktywność. Każde kliknięcie/przejście do nowej zakładki jest odnotowywane, dzięki czemu niemalże w czasie rzeczywistym mamy pogląd, kiedy użytkownik był ostatnio aktywny (dane odświeżane co 5 sekund). Domyślnie dane są posortowane od najnowszej aktywności do najstarszej.

Szczegóły aktywności

  • Dostęp do szczegółów aktywności użytkownika

Użytkownicy posiadający powyższe uprawnienie mają dostęp do bardziej szczegółowych statystyk dotyczących aktywności użytkownika.

2.png

3.png

  1. Możliwość filtrowania według daty aktywności (domyślnie data bieżąca).
  2. Możliwość filtrowania według typu aktywności (logowanie / wyświetlenie umowy / wyświetlenie klienta / utworzenie zadania / zmiana statusu klienta / zmiana statusu umowy).
  3. Statystyki dotyczące logowania.
  4. Statystyki dotyczące pracy w CRM.
  5. Pełna lista aktywności użytkownika w analizowanym okresie.