Autoblokada użytkowników
Moduł pozwala automatycznie blokować użytkowników po określonym czasie nieaktywności lub po upływie wyznaczonego terminu. Dowiedz się więcej o konsekwencjach blokady
Dostęp
- Blokada użytkownika
Blokada po czasie nieaktywności
Konfiguracja jest dostępna w edycji roli (zakładka Role):
Można określić liczbę dni, po jakiej ma nastąpić automatyczna blokada. Dni są liczone od daty ostatniej aktywności użytkownika.
Blokada ze względu na brak ofertowania
Podobnie jak w przypadku blokady po czasie nieaktywności można określić liczbę dni, po jakiej ma nastąpić automatyczna blokada. Dni są liczone od daty ostatniej wygenerowanej przez użytkownika oferty PDF.
Blokada ze względu na brak umów
Podobnie jak w przypadku blokady po czasie nieaktywności można określić liczbę dni, po jakiej ma nastąpić automatyczna blokada. Dni są liczone od daty ostatnio dodanej przez użytkownika umowy.
Blokada po upływie terminu
Konfiguracja jest dostępna w edycji każdego użytkownika:
Można ustawić termin, po upływie którego konto użytkownika zostanie zablokowane (przykładowo można utworzyć konto handlowca tylko na okres testowy 5 dni).
Zasada działania
System automatycznie co godzinę sprawdza i blokuje użytkowników, jeśli są spełnione warunki blokady. Zablokowany użytkownik traci dostęp do CRM i podczas próby logowania otrzymuje komunikat: