Przejdź do głównej zawartości

Autoblokada użytkowników

Moduł pozwala automatycznie blokować użytkowników po określonym czasie nieaktywności lub po upływie wyznaczonego terminu. Dowiedz się więcej o konsekwencjach blokady

Dostęp

  • Blokada użytkownika

Blokada po czasie nieaktywności

Konfiguracja jest dostępna w edycji roli (zakładka Role):

1.png

Można określić liczbę dni, po jakiej ma nastąpić automatyczna blokada. Dni są liczone od daty ostatniej aktywności użytkownika.

2.png

Blokada ze względu na brak ofertowania

Podobnie jak w przypadku blokady po czasie nieaktywności można określić liczbę dni, po jakiej ma nastąpić automatyczna blokada. Dni są liczone od daty ostatniej wygenerowanej przez użytkownika oferty PDF.

5.png

Blokada ze względu na brak umów

Podobnie jak w przypadku blokady po czasie nieaktywności można określić liczbę dni, po jakiej ma nastąpić automatyczna blokada. Dni są liczone od daty ostatnio dodanej przez użytkownika umowy.

6.png

Blokada po upływie terminu

Konfiguracja jest dostępna w edycji każdego użytkownika:

3.png

Można ustawić termin, po upływie którego konto użytkownika zostanie zablokowane (przykładowo można utworzyć konto handlowca tylko na okres testowy 5 dni).

Zasada działania

System automatycznie co godzinę sprawdza i blokuje użytkowników, jeśli są spełnione warunki blokady. Zablokowany użytkownik traci dostęp do CRM i podczas próby logowania otrzymuje komunikat:

4.png