Przejdź do głównej zawartości

Chat

Moduł pozwala użytkownikom na wymianę wiadomości tekstowych w CRM.

Dostęp

Wszyscy użytkownicy, którzy mają włączony dostęp, mogą ze sobą korenspondować.

Opcje wyświetlania

Dostęp do czatu jest dostępny z dwóch miejsc w CRM.

1. W belce nawigacyjnej, która znajduje się po prawej stronie, możemy podejrzeć wiadomości, w których aktualnie korenspondujemy.

Pokazuje powiadomienia, gdy mamy wiadomości nieprzeczytane.

**2. ** Drugie miejsce, to zakładka "chat"

Zasada działania

Aby rozpocząć rozmowę z inną osobą, użytkownik musi wybrać kontakt z listy i nacisnąć przycisk "Napisz wiadomość". Użytkownik pisze wiadomość w oknie czatu i wysyła ją, aby druga osoba mogła ją odczytać. Domyślnie wiadomości są posortowane od najstarszej aktyności do najnowszej.

Wiadomości są usuwane permanentnie po określonym czasie skonfigurowanym w zakładce Konfiguracja -> Ogólne