Chat
Moduł pozwala użytkownikom na wymianę wiadomości tekstowych w CRM.
Dostęp
- Dostęp do czatu
Wszyscy użytkownicy, którzy mają włączony dostęp, mogą ze sobą korenspondować.
Opcje wyświetlania
Dostęp do czatu jest dostępny z dwóch miejsc w CRM.
1. W belce nawigacyjnej, która znajduje się po prawej stronie, możemy podejrzeć wiadomości, w których aktualnie korenspondujemy.
Pokazuje powiadomienia, gdy mamy wiadomości nieprzeczytane.
**2. ** Drugie miejsce, to zakładka "chat"
Zasada działania
Aby rozpocząć rozmowę z inną osobą, użytkownik musi wybrać kontakt z listy i nacisnąć przycisk "Napisz wiadomość". Użytkownik pisze wiadomość w oknie czatu i wysyła ją, aby druga osoba mogła ją odczytać. Domyślnie wiadomości są posortowane od najstarszej aktyności do najnowszej.
Wiadomości są usuwane permanentnie po określonym czasie skonfigurowanym w zakładce Konfiguracja -> Ogólne