Wielu użytkowników, jeden klient
Moduł "Wielu Użytkowników, jeden Klient" w systemie CRM wprowadza możliwość przypisania wielu użytkowników do jednego klienta.
W systemie CRM, każdy klient był zazwyczaj przypisany do jednego użytkownika, co ograniczało możliwości współpracy między różnymi działami czy zespołami w firmie. Nowa funkcja, która pozwala na przypisanie wielu użytkowników do jednego klienta
Nowa Funkcjonalność na Karcie Klienta
Głównym elementem modułu jest wprowadzenie możliwości zmiany przypisania użytkownika na karcie klienta. Wcześniej, każdy klient był zazwyczaj przypisany do jednego użytkownika CRM. Teraz, dzięki modułowi "Wielu Użytkowników, jeden klient", na karcie klienta pojawiła się opcja umożliwiająca zmianę przypisania użytkownika. Dzięki tej funkcji, użytkownicy systemu CRM mają możliwość przypisania więcej niż jednej osoby do konkretnego klienta.
Schemat działania
Nowa funkcjonalność została zaprojektowana w sposób intuicyjny i łatwy w obsłudze. Na karcie klienta pojawia się opcja zmiany przypisania użytkownika.
Klikając w ikonę, użytkownik może otworzyć dodatkowe okno, które prezentuje możliwość wyboru wielu użytkowników. W tym oknie widoczna jest również informacja o aktualnie przypisanym użytkowniku.