Opiekun w umowie
Moduł "Opiekun w umowie"
Moduł "Opiekun w umowie" wprowadza funkcjonalność przypisywania opiekunów do umów, co umożliwia lepsze zarządzanie i organizację pracy z klientami. Przypisanie opiekuna dotyczy wszystkich umów danego klienta. Poniżej przedstawione są główne cechy i funkcje modułu:
1. Wybór i zmiana opiekuna
- W szczegółach umowy dostępna jest opcja wyboru opiekunów. Aby wybrać lub zmienić opiekuna, należy nacisnąć przycisk „Wybierz”.
- W oknie zmiany opiekuna użytkownik może wyszukać odpowiedniego pracownika, wpisując co najmniej trzy znaki.
2. Filtry na liście umów
- Do listy umów dodano nowe filtry: "Opiekun wniosku o dofinansowanie" oraz "Opiekun wniosku o płatność".
- Filtry te umożliwiają szybkie i łatwe wyszukiwanie umów według przypisanych opiekunów.
3. Wyświetlanie informacji o opiekunach
- Informacje o przypisanych opiekunach są wyświetlane na liście umów w kolumnie „Przypisany pracownik”.
- Podczas eksportu listy umów, do pliku dodawane są nowe kolumny: "Opiekun wniosku o dofinansowanie" oraz "Opiekun wniosku o płatność", które zawierają informacje o przypisanych pracownikach.
4. Uprawnienia do widoczności i edycji opiekunów
- W rolach w kategorii „Umowy” dodano uprawnienia pozwalające użytkownikom na widoczność oraz edycję opiekunów.
- Dzięki temu, tylko użytkownicy z odpowiednimi uprawnieniami mogą zarządzać przypisaniem opiekunów do umów.
Moduł "Opiekun w umowie" znacząco poprawia zarządzanie umowami poprzez wprowadzenie funkcji przypisywania opiekunów, co przekłada się na lepszą organizację pracy, łatwiejsze monitorowanie odpowiedzialności oraz usprawnienie procesów związanych z obsługą klientów.
Uprawnienia
Administracja: Role -> Umowy:
Aby możliwe było korzystanie z modułu, należy przypisać danej roli wskazane poniżej uprawnienia:
Widoczność opiekuna wniosku o dofinansowanie
Uprawnienie pozwala na podgląd opiekuna wniosku o dofinansowanie na liście umów oraz w szczegółach umowy.
Widoczność opiekuna wniosku o płatność
Uprawnienie pozwala na podgląd opiekuna wniosku o płatność na liście umów oraz w szczegółach umowy.
Edycja opiekuna wniosku o dofinansowanie
Uprawnienie pozwala na przypisanie oraz edycję opiekuna wniosku o dofinansowanie w szczegółach umowy.
Edycja opiekuna wniosku o płatność
Uprawnienie pozwala na przypisanie oraz edycję opiekuna wniosku o płatność w szczegółach umowy.
Przypisanie opiekuna do umowy
Umowy -> Szczegóły umowy
Opiekunem wniosków może być każdy użytkownik systemu.
Uwaga w sytuacji, gdy dany klient ma wiele umów, wybór opiekunów przypisze ich do wszystkich umów tego klienta.
Aby przypisać opiekuna wniosku o dofinansowanie lub płatność należy kliknąć wskazany przycisk.
Użytkownikowi wyświetli się okno wyboru opiekuna. Należy wpisać min. 3 znaki, aby pojawiła się lista wyszukiwań.
Aby przypisać wyszukanego opiekuna, kliknij "Wybierz" we wskazanym miejscu.
Przypisani opiekunowie pojawią się w szczegółach umowy. Aby zmienić lub usunąć danego opiekuna kliknij wskazany przycisk (1).
Zmiany opiekuna można dokonać poprzez ponowne go wyszukanie i jego wybór.
Usunięcie opiekuna odbywa się za pomocą wskazanego przycisku (1).
Wyświetlanie informacji o opiekunach
Przypisani opiekunowie pojawią się w kilku miejscach systemu.
Zakładka umowy -> kolumna "przypisany pracownik"
Na liście umów pojawią się 2 nowe filtry, które pomogą wyszukać umowy z danym opiekunem.
Umowy -> Szczegóły umowy
Umowy -> Opcje -> Eksportuj do XLSX
Eksportując listę umów do pliku o formacie XLSX, pojawią się 2 nowe kolumny, które wskażą przypisanych opiekunów do danej umowy.