Serwisy - dodatkowe czasy realizacji
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Dodawanie czasów
Użytkownik z tym uprawnieniem uzyska możliwość dodawania dodatkowych czasów realizacji na liście oraz w szczegółach serwisu.
Serwisy -> Dodaj dodatkowy czas realizacji
Szczegóły serwisu -> Dodatkowy czas realizacji -> Dodaj czas
Edycja czasów
Użytkownik z tym uprawnieniem uzyska możliwość edycji wprowadzonego uprzednio dodatkowego czasu.
Usuwanie czasów
Użytkownik z tym uprawnieniem uzyska możliwość usunięcie wprowadzonego uprzednio dodatkowego czasu.