Przejdź do głównej zawartości

Blokada / Archiwizacja

Dostęp

  • Blokada użytkownika
  • Archiwizacja użytkownika
  • Dostęp do wszystkich zarchiwizowanych pracowników
  • Dostęp do zarchiwizowanych pracowników ze struktury mojego przełożonego
  • Wyświetlenie listy zarchiwizowanych użytkowników

Opcja blokady/archiwizacji jest dostępna w edycji każdego użytkownika:

1.png

Różnice między blokadą a archiwizacją

Czynność

Blokada

Archiwizacja

Możliwość zalogowania do CRM

Nie

Nie

Dostępny na listach użytkowników

Tak

Nie

Dostępny w strukturze użytkowników

Tak

Nie

Widoczny w archiwum pracowników

Nie

Tak

Możliwość zalogowania z konta administratora

Tak

Tak

Archiwum pracowników

2.png

  1. Zakładka jest dostępna w lewym menu. Potrzebne jest uprawnienie "Wyświetlenie listy zarchiwizowanych użytkowników".
  2. Wyszukiwarka (imię / nazwisko / nazwa firmy / e-mail / telefon).
  3. Przywrócenie użytkownika z archiwum (użytkownik ponownie uzyskuje dostęp do CRM).

Ograniczenie możliwości archiwizacji

Ważne

Użytkownik (nadrzędny) nie może byż zarchiwizowany, gdy posiada przypisanych do siebie w strukturze innych użytkowników (podrzędnych), a przypisani użytkownicy (podrzędni) nie są zarchiwizowani.

W przypadku, o którym mowa powyżej, należy najpierw przepiąć użytkowników podrzędnych do innego użytkownika nadrzędnego lub również ich zarchiwizować. Informuje o tym komunikat w momencie wyboru opcji "Archiwizuj":

3.png

Analogicznie użytkownika podrzędnego nie można przywrócić z archiwum, jeśli jego użytkownik nadrzędny jest również zarchiwizowany.