Aktywność użytkowników
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Wyświetlenie statystyk aktywności użytkowników w zakładce "Statystyki"
Home -> Statystyki -> Aktywność użytkowników
Uprawnienie pozwala użytkownikowi na dostęp do aktywności użytkowników w zakładce statystyki.
Dostęp do aktywności wszystkich użytkowników
Home -> Statystyki -> Aktywność użytkowników
Uprawnienie pozwala użytkownikowi na dostęp do aktywności wszystkich użytkowników systemu.
Dostęp do aktywności użytkowników mojego przełożonego
Home -> Statystyki -> Aktywność użytkowników
Uprawnienie pozwala użytkownikowi na dostęp do aktywności użytkowników w strukturze przełożonego.
Dostęp do szczegółów aktywności użytkownika
Home -> Statystyki -> Aktywność użytkowników -> Szczegóły
Uprawnienie pozwala przejść do szczegółów aktywności użytkownika za pomocą wskazanego przycisku.
Dostęp do zakładki "Aktywność w umowach"
Home -> Statystyki -> Aktywność użytkowników -> Aktywność w umowach
Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki "Aktywność w umowach".