Przypomnienia o zadaniach
Moduł "Przypomnienia o zadaniach" umożliwia automatyczne przypominanie o zadaniach, które spełniają określone kryteria. Dzięki temu użytkownicy mogą lepiej zarządzać zadaniami, zapewniając, że żadne z nich nie zostanie pominięte.
Funkcje modułu:
Definiowanie przypomnień – moduł pozwala na skonfigurowanie przypomnień dla wybranych typów i statusów zadań. Przypomnienie jest dodawane w formie komentarza do zadania, a jego treść można ustawić w konfiguracji.
Elastyczne ustawienia – w sekcji Konfiguracja -> Zadania -> Przypomnienia o zadaniach, można określić, po ilu dniach ma zostać dodany komentarz przypominający, oraz dla jakich typów i statusów zadań ma to obowiązywać.
Automatyczne dodawanie komentarzy – jeśli w wyznaczonym czasie zadanie nie jest oznaczone jako wykonane, a nie dokonano żadnych edycji ani nie dodano nowego komentarza, system automatycznie dodaje przypomnienie.
Powiadomienia o przypomnieniach – użytkownicy mogą otrzymywać powiadomienia o przypomnieniach zarówno w CRM, jak i za pośrednictwem e-maila.
Moduł pomaga w utrzymaniu porządku i terminowości realizacji zadań, automatycznie przypominając o zadaniach wymagających uwagi.
Konfiguracja
Konfiguracja -> Zadania -> Przypomnienie o zadaniach
Aby dodać nowe przypomnienie, kliknij wskazany przycisk.
Użytkownikowi ukaże się okno konfiguracji przypomnienia, w którym ma możliwość:
- Wyboru typu zadania, dla którego zostanie wysłane przypomnienie.
- Określenia ilości dni, po której zostanie wysłane przypomnienie.
- Określenia treści powiadomienia, które zostanie wysłane.
- Wyboru statusu zadania, przy którym zostanie wysłane przypomnienie.
Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz".
Pomyślnie skonfigurowane przypomnienia zostaną wyświetlone na liście wraz z niezbędnymi informacjami.
Użytkownik ma także możliwość edycji lub usunięcia przypomnienia za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń".
Formy powiadomień
Przypomnienia o zadaniach generują dwie formy powiadomień:
- Powiadomienie CRM w "dzwoneczku"
- Powiadomienie e-mail