Przejdź do głównej zawartości

Środki trwałe

Moduł "Środki trwałe" umożliwia dodawanie aktywów trwałych zgodnie z wcześniej skonfigurowanymi kategoriami. Użytkownik może przypisywać środki trwałe do pracowników, dodawać załączniki oraz generować protokoły odbiorczo-zdawcze. Ten moduł ułatwia kompleksowe zarządzanie aktywami trwałymi, śledzenie ich przypisania oraz dokumentację związanych z nimi transakcji.

Uprawnienia potrzebne do korzystania z zakładki

Role > Firma

  1. Zarządzanie środkami trwałymi - uprawnienie zezwala na dostęp do zakładki "Środki trwałe" oraz zarządzania nią.

  2. Usunięcie środka trwałego - uprawnienie zezwala na usunięcie środka trwałego z listy.

Konfiguracja

Konfiguracja -> Środki trwałe -> Kategorie środków trwałych

2.png

W zakładce możliwe jest stworzenie kategorii środków trwałych. Aby utworzyć nową, kliknij wskazany przycisk.

3.png

Użytkownik ma możliwość nadania nazwy dla kategorii.

UWAGA

Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz".

4.png

Utworzone kategorie pojawią się na liście, a jeśli istnieje taka potrzeba, użytkownik może utworzyć podkategorię dla danego środka trwałego.

Użytkownik ma także możliwość edycji lub usunięcia kategorii za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń".

Środki trwałe

Firma -> Środki trwałe

W panelu bocznym systemu znajduje się zakładka "Środki trwałe" która pozwala nimi zarządzać.

1.png

Aby dodać nowy, kliknij "Dodaj środek trwały".

1.1.png

Użytkownikowi zostanie udostępnione okno, w którym będzie mógł uzupełnić niezbędne dane dotyczące danego środka trwałego. Między innymi będzie możliwość przypisania pracownika, wyboru kategorii czy też wgrania plików.

UWAGA

Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz".

1.2.png

Utworzone środki trwałe wyświetlą się w zakładce wraz z podstawowymi informacjami.

Wyszukiwarka oraz filtry w znaczący sposób mogą ułatwić znalezienie konkretnego środka trwałego.

Rozwijając opcje przy przycisku edytuj, użytkownik ma możliwość:

  • uzupełnienia danych do protokołu odbiorczo-zdawczego
  • wygenerowania protokołu w formacie PDF

Użytkownik ma także możliwość edycji lub usunięcia środka trwałego za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń".

5.png

Aby wygenerować protokół dla kilku pozycji, należy zaznaczyć odpowiednie pozycje, a następnie kliknąć przycisk "Generuj protokół PDF".

6.png

Użytkownik zostanie przeniesiony do okna, gdzie może wybrać osobę odbierającą oraz przekazującą, a także uzupełnić protokół o nową pozycję, której nie ma na liście, klikając "Dodaj".

UWAGA

Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Generuj PDF". Naciśnięcie przycisku spowoduje pobranie protokołu na urządzenie użytkownika.