Oceny klientów
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Może widzieć oceny klientów
Użytkownik z tym uprawnieniem widzi oceny na liście klientów, karcie klienta oraz zadaniach powiązanych z klientem.
Może oceniać klientów
Użytkownik z tym uprawnieniem może oceniać klientów zarówno z poziomu karty klienta, jak i zadania powiązanego z klientem.
Może widzieć opis oceny klienta
Do danej oceny klienta można zamieścić opis. Użytkownik z tym uprawnieniem ma możliwość zapoznania się z opisem oceny.
Może edytować opis oceny klienta
Użytkownik z tym uprawnieniem ma możliwość wprowadzenia oraz edycji opisu oceny.