Przejdź do głównej zawartości

Ograniczone zarządzanie rolami

RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.

Mapa uprawnień

1.png

Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.

Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.

Ograniczone zarządzanie rolami i uprawnieniami

Użytkownik z tym uprawnieniem otrzyma dostęp tylko do tych uprawnienień, które udostępnił mu Administrator w Konfiguracja -> Ograniczone uprawnienia.

Zablokuj możliwość konfiguracji ograniczonych ról, gdy zakładka "Konfiguracja" jest dostępna

Użytkownik z tym uprawnieniem otrzyma blokadę zarządzania w Konfiguracja -> Ograniczone uprawnienia. Dzięki czemu, jeśli domyślnie ma dostęp do zakładki Konfiguracja, zachowa tę możliwość z wyłączeniem zakładki "Ograniczone uprawnienia" tak, aby sam nie mógł ich zmieniać.