Przejdź do głównej zawartości

Bilans umów

RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.

Mapa uprawnień

Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.

Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.

Dostęp do widoku listy bilansu umów

Uprawnienie wyświetla zakładkę „Bilans umów” w lewym menu systemu. Umożliwia przegląd wszystkich bilansów w systemie

Dostęp do widoku szczegółów

Uprawnienie pozwala na wejście w szczegóły konkretnego bilansu z poziomu zakładki „Bilans umów”. Bez tego uprawnienia możliwe jest jedynie przeglądanie listy bez możliwości podglądu danych szczegółowych.

Dostęp do statystyk bilansu finansowego umowy

Uprawienie pozwala na dostęp do statystyki "Bilans instalacji"

Usunięcie bilansu

Uprawnienie umożliwia usunięcie pozycji z bilansu finansowego lub całego bilansu przypisanego do danej umowy.