Ogólne
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność uprawnień danej roli zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Zmiana swojego hasła do CRM
(Twoje konto) > Ustawienia > Moje dane
Uprawnienie pozwala użytkownikowi na zmianę hasła do swojego konta CRM.
Zmiana swojego numeru telefonu
(Twoje konto) > Ustawienia > Moje dane
Uprawnienie pozwala użytkownikowi na zmianę swojego numeru kontaktowego w systemie CRM.
Wyświetlenie prowizji pracowników w strukturze
Uprawnienie pozwoli wyświetlać użytkownikowi prowizje innych pracowników w strukturze.
Hermetyzacja tylko swoich klientów
Hermetyzacja klientów oznacza zapewnienie poufności i ograniczenia dostępu do informacji dotyczących klientów tylko dla odpowiednich użytkowników lub grup użytkowników w systemie.
Uprawnienie powoduje, że użytkownik ma dostęp tylko do klientów zgodnie ze strukturą, do której należy.
Hermetyzacja swoich klientów i struktury pracowników
Hermetyzacja klientów i struktury pracowników odnosi się do zapewnienia poufności i ochrony danych dotyczących klientów oraz informacji o strukturze organizacyjnej w systemie.
Uprawnienie powoduje, że użytkownik ma dostęp tylko do klientów zgodnie ze strukturą, do której należy oraz użytkownicy mają dostęp tylko do informacji o pracownikach w swojej gałęzi organizacyjnej lub w ramach swojego zespołu.
Wyświetlenie wszystkich klientów
Uprawnienie pozwala użytkownikowi na dostęp do wszystkich klientów również poza strukturą, do której należy.
Przypisywanie komponentów do kart katalogowych
Administracja > Pliki do pobrania > Karty katalogowe
Uprawnienie pozwala użytkownikowi przypisywać komponenty do wybranych kart katalogowych.
Edycja galerii
Administracja > Galeria
Uprawnienie pozwala użytkownikowi na:
- Dodawanie nowej galerii
- Dodawanie zdjęć
- Zmianę nazwy danej galerii
- Usunięcie danej galerii
Zarządzanie konfiguracją
Administracja > Konfiguracja
Uprawnienie pozwala użytkownikowi na dostęp do zakładki "Konfiguracja".