Rozszerzenie notatek
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Eksport do XLSX ostatniej notatki z każdej kategorii
Umowy -> Opcje: Eksportuj do XLSX
Uprawnienie umożliwia eksport ostatniej notatki z każdej kategorii do pliku o formacie XLSX.
Ustawianie widoczności notatek
Dodająć lub edytująć notatkę, użytkownik z tym uprawnieniem może określić role jakim dana notatka ma zostać wyświetlona.
Może ustawiać kolor pojedyńczej notatki
Użytkownik z tym uprawnieniem dodająć lub edytując notatkę, ma możliwośc określenia koloru pojedyńczej notatki.
Uwaga
Bez uprawnienia "Może ustawić kolor pojedynczej notatki" kolor jest pobierany automatycznie z roli użytkownika, który dodaje notatkę. Przykładowo jeżeli handlowiec doda notatkę może mieć ona kolor czerwony, natomiast jeśli administrator kolor zielony. Poszczególne kolory można ustawić w zakładce "Role".