Klient
ROLE
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień

Uwaga dostępność uprawnień danej roli zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Utworzenie klienta
Klienci > Dodaj klienta

Uprawnienie pozwala na dodanie klienta do systemu za pomocą przycisku "Dodaj klienta".
Edycja klienta
Klienci > Szczegóły klienta

Uprawnienie pozwala na edycję klienta oraz przypisanie pracownika do klienta za pomocą wskazanych przycisków.
Usunięcie klienta
Klienci > Usuń

Uprawnienie pozwala na usunięcie klienta za pomocą przycisku "Usuń".
Wyświetlenie klientów
Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki "Klienci".
Tym samym wyłączenie tego uprawnienia pozbawia dostępu do pozostałych funkcji.

Przypisywanie klientów
Uprawnienie pozwala na przypisanie pracownika do klienta w momencie dodawania nowego klienta:

a także w szczegółach klienta (aby przypisać z tego poziomu, aktywne musi być uprawnienie "Edycja klienta"):

Uprawnienie aktywuje również widok kolumny "Przypisany pracownik" na liście klientów.

Edycja wszystkich notatek klientów
Klienci > szczegóły klienta

Uprawnienie pozwala na edycję wszystkich notatek (nie tylko swoich) klienta. Edycji można dokonać za pomocą wskazanego przycisku.
Usuwanie wszystkich notatek klientów

Uprawnienie pozwala na usuwanie wszystkich notatek (nie tylko swoich) klienta. Usunięcia można dokonać za pomocą wskazanego przycisku.
Edycja dat obowiązywania cech
Konfiguracja -> Klienci -> Cechy klientów
Jeśli w konfiguracji istnieje cecha o typie "pole daty" to:
Klienci -> Szczegóły klienta -> Edytuj klienta
Uprawnienie pozwala na edycję dat obowiązywania tej cechy.
Blokada edycji własnych notatek
Uprawnienie pozwala na blokadę edycji swoich notatek klienta. Aktywacja uprawnienia pozbawi dostępu do wskazanego przycisku.

Uwaga aktywne uprawnienie "Edycja wszystkich notatek klientów" nadpisze omawiane uprawnienie.
Blokada usuwania własnych notatek
Uprawnienie pozwala na blokadę usuwania swoich notatek klienta. Aktywacja uprawnienia pozbawi dostępu do wskazanego przycisku.

Uwaga aktywne uprawnienie "Usuwanie wszystkich notatek klientów" nadpisze omawiane uprawnienie.
Eksport listy klientów do XLSX
Klienci > Opcje
Uprawnienie pozwala na eksport listy klientów do pliku o formacie .XLSX.

Ustawianie widoczności notatek
Klient > Szczegóły klienta
Aktywne uprawnienie przy dodaniu nowej lub edycji istniejącej notatki dodaje funkcję ustalenia widoczności notatki.

Dostęp do wszystkich notatek
Uprawnienie pozwala na dostęp do wszystkich notatek w systemie.