Przejdź do głównej zawartości

Księgowość

RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.

Mapa uprawnień

Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.

Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.

Zarządzanie fakturami

Firma -> Faktury sprzedażowe

2.png

Uprawnienie pozwala na dostęp do wskazanej zakładki.

Podgląd faktur

Umowy -> Szczegóły umowy

3.png

Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki "Faktury" w szczegółach umowy.

Wysyłanie powiadomień o utorzeniu faktury

Uprawnienie pozwala konfigurować wysyłkę powiadomień o utworzeniu faktury.

Konfiguracja -> Faktury / koszty -> Typy faktur

2.png

Przy dodawaniu nowego lub edycji istniejącego typu użytkownik może określić czy ma zostać wysłane powiadomienie o wystawieniu.

3.png

Konfiguracja -> Powiadomienia -> Powiadamiaj pracowników o dodanej fakturze do umowy

W tym miejscu możliwe jest określenie, do jakiej grupy odbiorców mają trafić powiadomienia.