Przejdź do głównej zawartości

Formularze Dedykowane - Uprawnienia

RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.

Mapa uprawnień

1.png

Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.

Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.

Podgląd formularzy

Przeglądanie listy formularzy

Tworzenie formularzy

Tworzenie nowych formularzy

Edycja formularzy

Modyfikacja istniejących formularzy

Usuwanie formularzy

Kasowanie formularzy

Podgląd zgłoszeń

Przeglądanie wysłanych odpowiedzi

Usuwanie zgłoszeń

Kasowanie zgłoszeń

Dostęp do wszystkich formularzy

Pełny dostęp do wszystkich formularzy

Udostępnianie formularzy

Możliwość udostępniania innym użytkownikom

Edycja zapisanego zgłoszenia

Modyfikacja danych w zgłoszeniach