Formularze Dedykowane - Uprawnienia
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień

Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Podgląd formularzy
Przeglądanie listy formularzy
Tworzenie formularzy
Tworzenie nowych formularzy
Edycja formularzy
Modyfikacja istniejących formularzy
Usuwanie formularzy
Kasowanie formularzy
Podgląd zgłoszeń
Przeglądanie wysłanych odpowiedzi
Usuwanie zgłoszeń
Kasowanie zgłoszeń
Dostęp do wszystkich formularzy
Pełny dostęp do wszystkich formularzy
Udostępnianie formularzy
Możliwość udostępniania innym użytkownikom
Edycja zapisanego zgłoszenia
Modyfikacja danych w zgłoszeniach