Spotkania
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Wyświetlenie panelu telemarketera
Spotkania ->
Uprawnienie pozwala przejść do zakładki "Spotkania".
Wyświetlenie wszystkich spotkań z systemu
Spotkania ->
Uprawnienie pozwala uzyskać wgląd do wszystkich spotkań w zakładce "Spotkania".
Wyświetlenie tylko swoich spotkań
Użytkownik z tym uprawnieniem otrzyma dostęp tylko do swoich spotkań w zakładce "Spotkania".
Weryfikacja spotkań
Spotkania -> Szczegóły/edycja spotkania
Uprawnienie pozwala wycofać zaplanowane spotkania za pomocą wskazanego przycisku.
Wyświetlenie statystyk spotkań
Statystyki -> Podsumowanie spotkań
Uprawnienie pozwala uzyskać dostęp do statystyk związanych ze spotkaniami.
Edycja twórcy spotkania
Wyświetlenie tabeli spotkań
Spotkania ->
Uprawnienie pozwala wyświetlać spotkania w widoku tabeli w zakładce "Spotkania".
Dodawanie spotkań
Spotkania ->
Uprawnienie pozwala użytkownikowi dodawać spotkania, importując gotowy plik z odpowiednim wzorem lub dodawać pojedyncze spotkania za pomocą przycisku "Zaplanuj spotkanie".
Wybór telemarketera podczas dodawania spotkania
Spotkanie -> Zaplanuj spotkanie
Uprawnienie pozwoli na wybór telemarketera podczas dodawania spotkania.
Jestem telemarketerem, będzie można mnie wyszukać na liście telemarketerów przy dodawaniu spotkania
Spotkanie -> Zaplanuj spotkanie
Uprawnienie pozwoli przypisać użytkownika do spotkania we wskazanym miejscu.
Dostęp do wszystkich statusów spotkań
Uprawnienie pozwala na dostęp również do statusów z ograniczoną dostępnością.
Ograniczona dostępność statusów oznacza, że status będzie dostępny tylko użytkownikom, którzy mają uprawnienie "Dostęp do wszystkich statusów spotkań".
Dostępność statusów można ustalić w Konfiguracja -> Statusy spotkań.
Filtrowanie spotkań po telemarketerze
Spotkania ->
Uprawnienie dodaje możliwość filtrowania spotkań po telemarketerze.
Wyświetlenie swoich spotkań i spotkań ze swojej struktury
Spotkania ->
Uprawnienie powoli wyświetlać swoje spotkania oraz spotkania ze swojej struktury.
Wyświetlenie historii zmian spotkań
Spotkania -> Historia zmian
Uprawnienie pozwala uzyskać dostęp do wskazanej zakładki.
Widok spotkań na liście
Spotkania -> Lista spotkań
Uprawnienie pozwala uzyskać dostęp do wskazanej zakładki.
Ukryj adres i numer telefonu klienta
Spotkania ->
Użytkownik z aktywnym uprawnieniem nie będzie miał możliwości podglądu adresu oraz numeru telefonu klienta.
Wyszukiwanie spotkań po ID
Spotkania -> Id spotkania
Uprawnienie pozwala na dostęp do wyszukiwarki spotkań po ID.
Ukryj edycję spotkania
Spotkania -> Edycja / Szczegóły spotkania
Aktywne uprawnienie blokuję możliwość edytowania formularza spotkań.