Projekty zadań
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Dodawanie projektów
Home -> Projekty
Uprawnienie pozwoli użytkownikowi tworzyć projekty za pomocą wskazanego przycisku.
Dodawanie zadań do projektów
Home -> Projekty -> Szczegóły projektu
Uprawnienie pozwoli dodawać zadania w projekcie za pomocą wskazanego przycisku.
Edytowanie projektów
Home -> Projekty -> Szczegóły projektu
Uprawnienie pozwoli edytować projekt za pomocą wskazanego przycisku.
Archiwizacja projektów
Home -> Projekty -> Szczegóły projektu
Uprawnienie pozwoli archiwizować projekty z poziomu szczegółów projektu -> edycja.
Podgląd archiwum projektów
Home -> Projekty
Uprawnienie pozwoli użytkownikowi przejść do zakładki "Archiwum projektów" za pomocą wskazanego przycisku.
W zakładce możliwe jest przywrócenie projektu z archiwum do listy głównej projektów.