Paczki
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność uprawnień danej roli zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Zarządzanie paczkami
Magazyn > Paczki
Uprawnienie pozwala na dodanie paczki za pomocą przycisku "Dodaj paczkę" a także dalszą konfigurację nowo dodanej lub istniejącej paczki w "Szczegóły".
Wyświetlenie paczek
Magazyn > Paczki
Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki "Paczki"