Przejdź do głównej zawartości

Oddział

RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.

Mapa uprawnień

1.PNG

Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.

Utworzenie oddziału

Pracownicy > Oddziały

2.png

Uprawnienie pozwala na dodanie oddziału do systemu za pomocą przycisku "Dodaj oddział".

Edycja oddziału

Pracownicy > Oddziały

3.png

Uprawnienie pozwala na edycję danego oddziału poprzez kliknięcie wskazanego przycisku.

Usunięcie oddziału

Pracownicy > Oddziały

4.png

Uprawnienie pozwala na usunięcie danego oddziału poprzez kliknięcie wskazanego przycisku.

Wyświetlenie oddziału

Uprawnienie pozwala na edycje jednego z oddziałów.

Wyświetlenie oddziałów

Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki Pracownicy > Oddziały.

Tym samym wyłączenie tego uprawnienia pozbawia dostępu do pozostałych funkcji.

5.png

Przypisywanie oddziałów

Pracownicy -> (Jedna za kategorii)

6.png

Uprawnienie pozwala przypisywać oddziały, dodając nowego lub edytując istniejącego pracownika we wskazanym miejscu.

7.png

Oddział przypisany do pracownika zostanie wyświetlony we wskazanym miejscu.