Firma
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Zarządzanie środkami trwałymi
Firma -> Środki trwałe
Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki "Środki trwałe".
Zarządzanie kosztami ogólnymi
Firma -> Koszty
Uprawnienie pozwala zarządzać kosztami ogólnymi w zakładce "Koszty".
Zarządzanie zakupami
Zarządzanie przychodami
Zarządzanie wypłatami pracowników
Firma -> Koszty
Uprawnienie pozwala zarządzać wypłatami pracowników w zakładce "Koszty".
Zarządzanie kontrahentami
Firma -> Kontrahenci
Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki "Kontrahenci".
Zarządzanie transakcjami kontrahentów
Firma -> Kontrahenci -> Transakcje
Uprawnienie pozwala na, zarządzanie transakcjami kontrahentów przechodząc do zakładki "Transakcje".
Zarządzanie osobami kontaktowymi
Konfiguracja -> Ogólne
Uprawnienie pozwala zarządzać osobami kontaktowymi.
Podgląd osób kontaktowych
Konfiguracja -> Ogólne
Panel główny ->
Uprawnienie pozwala przeglądać osoby kontaktowe (bez możliwości edycji) w konfiguracji oraz w panelu głównym.
Usunięcie środka trwałego
Firma -> Środki trwałe
Uprawnienie pozwala usuwać środki trwałe za pomocą wskazanego przycisku.