Przejdź do głównej zawartości

Firma

RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.

Mapa uprawnień

1.png

Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.

Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.

Zarządzanie środkami trwałymi

Firma -> Środki trwałe

2.png

Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki "Środki trwałe".

Zarządzanie kosztami ogólnymi

Firma -> Koszty

3.png

Uprawnienie pozwala zarządzać kosztami ogólnymi w zakładce "Koszty".

Zarządzanie zakupami

Zarządzanie przychodami

Zarządzanie wypłatami pracowników

Firma -> Koszty

4.png

Uprawnienie pozwala zarządzać wypłatami pracowników w zakładce "Koszty".

Zarządzanie kontrahentami

Firma -> Kontrahenci

5.png

Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki "Kontrahenci".

Zarządzanie transakcjami kontrahentów

Firma -> Kontrahenci -> Transakcje

6.png

Uprawnienie pozwala na, zarządzanie transakcjami kontrahentów przechodząc do zakładki "Transakcje".

Zarządzanie osobami kontaktowymi

Konfiguracja -> Ogólne

7.png

Uprawnienie pozwala zarządzać osobami kontaktowymi.

Podgląd osób kontaktowych

Konfiguracja -> Ogólne

8.png

Panel główny -> 10.png

Uprawnienie pozwala przeglądać osoby kontaktowe (bez możliwości edycji) w konfiguracji oraz w panelu głównym.

Usunięcie środka trwałego

Firma -> Środki trwałe

9.png

Uprawnienie pozwala usuwać środki trwałe za pomocą wskazanego przycisku.