Ankiety 2
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Wypełnienie ankiety
Ankiety -> Ankiety
Uprawnienie pozwala użytkownikowi na wypełnienie ankiety za pomocą wskazanego przycisku.
Edycja wypełnionej ankiety
Ankiety -> Ankiety
Uprawnienie pozwala użytkownikowi na edycję wypełnionej ankiety za pomocą wskazanego przycisku.
Usunięcie ankiety
Ankiety -> Ankiety
Uprawnienie pozwala użytkownikowi usunąć ankietę za pomocą wskazanego przycisku.
Wyświetlenie listy ankiet
Ankiety -> Ankiety
Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki Ankiety oraz podgląd listy - bez możliwości edycji.
Utworzenie pytania do ankiety
Ankiety -> Pytania
Uprawnienie pozwala użytkownikowi tworzyć pytania, które będą zawarte w ankietach za pomocą wskazanego przycisku.
Edycja pytania
Ankiety -> Pytania
Uprawnienie pozwala użytkownikowi edytować pytania w ankietach za pomocą wskazanego przycisku.
Usunięcie pytania z ankiety
Ankiety -> Pytania
Uprawnienie pozwala użytkownikowi usuwać pytania z ankiet za pomocą wskazanego przycisku.
Wyświetlenie listy pytań dla ankiet
Ankiety -> Pytania
Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki Pytania oraz podgląd listy - bez możliwości edycji.
Wyświetlenie raportu dla ankiet
Ankiety -> Raport
Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki Raport.