Przejdź do głównej zawartości

Tagi zadań

System CRM oferuje możliwość oznaczania zadań za pomocą tagów, co pozwala na szybsze kategoryzowanie, filtrowanie i zarządzanie zadaniami.

Konfiguracja tagów i grup tagów

Aby dodać tagi w systemie, należy zaznaczyć checkbox - Włącz obsługę tagów (beta).

Po aktywowaniu funkcji tagów:

  • Użytkownik może dodawać pojedyncze tagi.

  • Może także tworzyć grupy tagów.

Grupy tagów

Grupa tagów to zestaw wcześniej zdefiniowanych tagów, które mogą być przypisane do zadania jednym kliknięciem. Po wybraniu grupy tagów w szczegółach zadania, automatycznie przypisywane są wszystkie tagi należące do tej grupy.

Dodanie tagów w zadaniu

Po zdefiniowaniu tagów oraz grup, w szczegółach zadania (po prawej stronie) pojawia się możliwość dodania tagów do konkretnego zadania.

W miejscu dodawania tagów:

  • widoczna jest wyszukiwarka tagów oraz grup tagów,

  • pod wyszukiwarką wyświetlane są ostatnio używane tagi i grupy tagów - maksymalnie 5 pozycji,

  • można przypisać dowolny z ostatnio używanych elementów jednym kliknięciem, bez potrzeby ponownego wyszukiwania.

Widoczność tagów na liście zadań

Tagi przypisane do zadań są również widoczne na liście zadań.