Tagi zadań
System CRM oferuje możliwość oznaczania zadań za pomocą tagów, co pozwala na szybsze kategoryzowanie, filtrowanie i zarządzanie zadaniami.
Konfiguracja tagów i grup tagów
Aby dodać tagi w systemie, należy zaznaczyć checkbox - Włącz obsługę tagów (beta).
Po aktywowaniu funkcji tagów:
-
Użytkownik może dodawać pojedyncze tagi.
-
Może także tworzyć grupy tagów.
Grupy tagów
Grupa tagów to zestaw wcześniej zdefiniowanych tagów, które mogą być przypisane do zadania jednym kliknięciem. Po wybraniu grupy tagów w szczegółach zadania, automatycznie przypisywane są wszystkie tagi należące do tej grupy.
Dodanie tagów w zadaniu
Po zdefiniowaniu tagów oraz grup, w szczegółach zadania (po prawej stronie) pojawia się możliwość dodania tagów do konkretnego zadania.
W miejscu dodawania tagów:
-
widoczna jest wyszukiwarka tagów oraz grup tagów,
-
pod wyszukiwarką wyświetlane są ostatnio używane tagi i grupy tagów - maksymalnie 5 pozycji,
-
można przypisać dowolny z ostatnio używanych elementów jednym kliknięciem, bez potrzeby ponownego wyszukiwania.
Widoczność tagów na liście zadań
Tagi przypisane do zadań są również widoczne na liście zadań.