Akcje automatyczne
Dzięki zakładce "Akcje automatyczne" użytkownik, może definiować zdarzenia, jakie mają wykonać się przed realizacją serwisu. Może być to na przykład przypomnienie SMS/E-mail do klienta o zbliżającym się serwisie.
Konfiguracja
Konfiguracja -> Serwisy: Akcje automatyczne
Po przejściu do zakładki użytkownik otrzyma możliwość utworzenia akcji automatycznych:
Dodając nową akcję możliwy jest wybór typu zdarzenia:
- Stwórz zadanie
- Wyślij email
- Wyślij SMS
Należy wybrać interesujący nas typ zdarzenia i uzupełnić formularz. Dla każdego typu należy wskazać, ile dni przed ma się wykonać akcja.
- Wybór typu akcji automatycznej
- Określenie ilo ści dni przed serwisem do wykonania akcji
- Wybór typu odbiorcy
- Tytuł maila
- Treść maila
UWAGA Jest to przykładowa ścieżka akcji automatycznej. Ścieżki mogą się różnić zależnie od typu akcji automatycznej ( 1 ). W formularzu w polach tekstowych takich jak np. tytuł czy treść istnieje możliwość używania dostępnych pól automatycznych. Aby poznać dostępne pola, kliknij wskazany przycisk.
Przykład akcji automatycznej
W powyższym przykładzie zostanie wysłane powiadomienie E-mail do klienta na 4 dni przed zaplanowanym serwisem. W treści maila zastosowano jedno z wielu dostępnych pól automatycznych.
Możliwe jest dodawanie wielu akcji automatycznych.