Przejdź do głównej zawartości

Akcje automatyczne

Dzięki zakładce "Akcje automatyczne" użytkownik, może definiować zdarzenia, jakie mają wykonać się przed realizacją serwisu. Może być to na przykład przypomnienie SMS/E-mail do klienta o zbliżającym się serwisie.

Konfiguracja

Konfiguracja -> Serwisy: Akcje automatyczne

1.png

Po przejściu do zakładki użytkownik otrzyma możliwość utworzenia akcji automatycznych:

2.png

Dodając nową akcję możliwy jest wybór typu zdarzenia:

  • Stwórz zadanie
  • Wyślij email
  • Wyślij SMS

Należy wybrać interesujący nas typ zdarzenia i uzupełnić formularz. Dla każdego typu należy wskazać, ile dni przed ma się wykonać akcja.

3.png

  1. Wybór typu akcji automatycznej
  2. Określenie ilości dni przed serwisem do wykonania akcji
  3. Wybór typu odbiorcy

4.png

  1. Tytuł maila
  2. Treść maila

UWAGA Jest to przykładowa ścieżka akcji automatycznej. Ścieżki mogą się różnić zależnie od typu akcji automatycznej ( 1 ). W formularzu w polach tekstowych takich jak np. tytuł czy treść istnieje możliwość używania dostępnych pól automatycznych. Aby poznać dostępne pola, kliknij wskazany przycisk.

6.png

Przykład akcji automatycznej

5.png

W powyższym przykładzie zostanie wysłane powiadomienie E-mail do klienta na 4 dni przed zaplanowanym serwisem. W treści maila zastosowano jedno z wielu dostępnych pól automatycznych.

Możliwe jest dodawanie wielu akcji automatycznych.