Cechy
Cechy służą do przypisania odpowiednich cech klientom. Mogą one również służyć jako filtowanie klientów poprzez wybranie odpowiednich cech.
Konfiguracja cechy klientów
Aby utworzyć nową cechę kliknij "Dodaj cechę"
Po pojawieniu się okna konfiguracji użytkownik ma możliwość nadania nazwy, wyboru typu wyświetlanej cechy spośród:
- lista rozwijana
- pole wielokrotnego wyboru
- pole jednokrotnego wyboru
- pole tekstowe
- pole liczbowe
- pole daty
oraz roli która może daną cechę edytować.
Przykładowe cechy
Cechy mogą być edytowane przez użytkowników którzy maja do nich dostęp.
Szczegóły
Aby wejść w szczegóły cechy należy kliknąć przycisk "Szczegóły". Dodanie nowej wartości cechy jest możliwe poprzez kliknięcie przycisku "Dodaj wartość cechy".
Użytkownik ustala wartość oraz zaznacza czy wartość cechy ma być wartością domyślną.
Edytuj
W oknie edycji cechy użytkownik ma możliwość edycji nazwy, edycji wyboru typu wyświetlanej cechy oraz roli która może daną cechę edytować.
Widoczność
Użytkownik ma możliwość precyzyjnego określenia, kiedy dana cecha będzie widoczna lub ukryta w zależności od wybranych warunków.
Istnieją dwa główne rodzaje ograniczeń: "pokaż gdy" oraz "ukryj gdy".
Po wybraniu odpowiedniego rodzaju ograniczenia, użytkownik ma możliwość określenia cechy oraz jej wartości, które decydują o widoczności danej cechy.
Przykład
Jeśli użytkownik chce, aby cecha "Jaka jest moc instalacji" była widoczna tylko wtedy, gdy klient posiada fotowoltaikę, ustawi "Pokaż gdy" - pole: "Czy klient ma fotowoltaikę?" -> wartość "Tak".
W ten sposób, gdy użytkownik określi, że klient ma fotowoltaikę - "TAK", system automatycznie wyświetli dodatkową cechę - "Jaka jest moc instalacji?" - w szczegółach danego klienta.
Widok dodanych cech
Skonfigurowane wcześniej cechy można zaznaczyć w widoku edycji klienta.
Zdefiniowane widoki ukażą się na profilu klienta.