Sprawy Prawnicze
Moduł dodatkowy "Sprawy Prawnicze" umożliwia użytkownikowi dostęp do listy wszystkich utworzonych spraw prawniczych za pośrednictwem nowej zakładki w interfejsie. Użytkownik ma możliwość tworzenia oraz przeglądania wszystkich spraw prawnych, niezależnie od tego, czy są one przypisane do konkretnych umów czy też nie.
Dzięki temu modułowi użytkownik może efektywnie zarządzać sprawami prawnymi, tworzyć dokumentację oraz przechowywać odpowiednie informacje, niekoniecznie przypisując je do konkretnych umów. Narzędzie to ułatwia prowadzenie działalności prawniczych oraz zapewnia kompleksową obsługę spraw prawnych.
Konfiguracja -> Sprawy prawnicze -> Statusy spraw prawniczych
Aby utworzyć nowy status, kliknij "Dodaj status".
Po pojawieniu sie okna konfiguracji użytkownik ma możliwość nadania nazwy oraz koloru dla statusu.
Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz".
Utworzone statusy pojawią się na liście wraz z informacją czy dany status jest włączony tzn. czy pojawi się możliwość jego późniejszego wyboru. Klikając na symbol ✅ / ❌ możliwe jest ustalenie jego dostępności.
Możliwa jest zmiana pozycji wyświetlanych statusów, poprzez przeciągniecie ich za nazwę.
Użytkownik ma także możliwość edycji lub usunięcia statusów za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń".
Konfiguracja -> Sprawy prawnicze -> Kategorie spraw prawniczych
Aby utworzyć nową kategorię, kliknij "Dodaj kategorię".
Po pojawieniu się okna konfiguracji użytkownik ma możliwość nadania nazwy oraz koloru dla kategorii.
Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz".
Utworzone kategorie pojawią się na liście wraz z informacją czy dana kategoria jest włączona tzn. czy pojawi się możliwość jej późniejszego wyboru. Klikając na symbol ✅ / ❌ możliwe jest ustalenie dostępności.
Możliwa jest zmiana pozycji wyświetlanych kategorii, poprzez przeciągniecie ich za nazwę.
Użytkownik ma także możliwość edycji lub usunięcia kategorii za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń"
Konfiguracja -> Kategorie plików -> Kategorie plików spraw prawniczych
Aby utworzyć nową kategorię plików, kliknij "Dodaj typ pliku".
Po pojawieniu sie okna konfiguracji użytkownik ma możliwość nadania nazwy oraz opisu dla kategorii pliku.
Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz".
Utworzone kategorie plików pojawią się na liście.
Możliwa jest zmiana pozycji wyświetlanych kategorii, poprzez przeciągniecie ich za nazwę.
Użytkownik ma także możliwość edycji lub usunięcia kategorii za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń"
Zakładka "Sprawy prawnicze"
Swoiste centrum zarządzania modułem znajduje się w zakładce "Sprawy Prawnicze", dostępnej w bocznym menu systemu. Tutaj użytkownik ma dostęp do listy wszystkich spraw prawniczych, zarówno tych przypisanych, jak i nieprzypisanych do umów. Dodatkowo możliwe jest dodawanie nowych spraw dla istniejących lub nowych klientów.
Aby dodać nową sprawę, kliknij "Dodaj sprawę".
Następnie pojawi się okno "Dodaj sprawę" w którym użytkownik ma dwie możliwości przypisania sprawy do klienta.
- Wyszukanie istniejącego klienta z CRM - dane zostaną uzupełnione automatycznie.
- Wprowadzenie nowego klienta - użytkownik będzie musiał wypełnić formularz związany z danymi klienta.
W tym przypadku zostanie użyty istniejący klient.
Po wyborze klienta zostanie wyświetlony formularz z danymi, które można edytować. Warto wspomnieć, że w tym miejscu istnieje możliwość nadania uprzednio skonfigurowanych kategorii oraz statusów sprawy.
Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz".
Utworzone sprawy pojawią się w zakładce wraz z podstawowymi informacjami.
Przydatne może okazać się pole z dostępnymi filtrami, które pozwoli zawęzić sprawy prawnicze do konkretnych kryteriów.
Wskazany przycisk "Zobacz" pozwoli przejść do widoku szczegółów sprawy oraz edycji.
W widoku szczegółów możliwe jest:
- edytowanie danych klienta i sprawy
- nadanie statusu oraz kategorii sprawy
- załączenie plików do uprzednio skonfigurowanych kategorii plików
- powiązanie z umową - jeśli istnieje taka potrzeba
Aby powiązać sprawę prawniczą z umową, należy wybrać odpowiednią umowę z listy. Po wyborze umowy użytkownik może skorzystać z przycisków znajdujących się poniżej pola "Opis", aby bezpośrednio przejść do szczegółów danej umowy oraz wyświetlić elementy zestawu.
Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz".
Widok umowy a sprawy prawnicze
W widoku umowy pojawiła się również zakładka „Sprawy Prawnicze”, gdzie znajduje się lista spraw dotyczących wyłącznie wybranej umowy. Z tego poziomu można dodać nową sprawę, która będzie automatycznie powiązana z daną umową.