Ograniczone zarządzanie rolami
Moduł "Ograniczone zarządzanie rolami" to narzędzie pozwalające na elastyczne i dokładne kontrolowanie uprawnień dostępu do danych. Główną funkcją modułu jest umożliwienie Administratorom zdefiniowania puli uprawnień, do której dostęp mają użytkownicy przypisani do określonych ról.
Zasada działania
Aby skorzystać z modułu "Ograniczone Zarządzanie Rolami", administrator systemu CRM musi przejść do zakładki Konfiguracja, a następnie wybrać opcję "Ograniczone uprawnienia". W pierwszej kolejności administrator wybiera, jakie konkretne uprawnienia będą mogły być ustawione przez osoby trzecie.
Następnie dla danej roli należy włączyć uprawnienie "Ograniczone Zarządzanie Rolami i Uprawnieniami"
- Ograniczone Zarządzanie Rolami i Uprawnieniami
Uwaga: Istotnym uprawnieniem jest "Zablokuj możliwość konfiguracji ograniczonych ról, gdy zakładka 'Konfiguracja' jest dostępna".
To uprawnienie zapobiega zarządzaniu ograniczonymi rolami, gdy użytkownik ma dostęp do zakładki "Konfiguracja". Dzięki temu możemy udzielić komuś dostępu do zakładki "Konfiguracja", ale z wyłączeniem możliwości zarządzania ograniczonymi rolami.
Po wykonaniu tych kroków, użytkownicy mają dostęp do zarządzania ograniczoną pulą uprawnień.