Przejdź do głównej zawartości

Magazyn > Magazyn centralny

Zakładka "Magazyn centralny" pełni rolę centralnego centrum dowodzenia. Użytkownik ma możliwość dodawania materiałów oraz aktualizacji ich stanów, przeglądania historii stanów magazynowych oraz operacji, a także generowania zestawień w formacie PDF. Dzięki dostępnym filtrom łatwiej będzie wyszukać potrzebne materiały oraz skutecznie nimi zarządzać. Ta funkcjonalność zapewnia kompleksowe i efektywne zarządzanie zapasami w magazynie centralnym.

Mapa

1.png

1. Dodaj materiał

Aby dodać materiał, kliknij (1) "Dodaj materiał".

2.png

W oknie konfiguracji użytkownik ma możliwość:

  • Nadania nazwy
  • Wyboru kategorii spośród wczesniej utworzonych w konfiguracji
  • Uzupełnienie ilości
  • Wyboru kalkulatora
  • Wyboru dostawcy spośród wcześniej utworzonych w konfiguracji
  • Nadania kodu dla materiału
UWAGA

Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz".

3.png 4.png

Utworzony materiał pojawi się na liście wraz z informacjami o kategorii, stanem magazynowym, dostawcą, cenie z ostatniej dostawy oraz przypisanym kalkulatorem. Z tego poziomu możliwa jest zmiana stanu magazynowego danego materiału poprzez ręczne wpisanie całkowitego aktualnego stanu i zatwierdzenie poprzez kliknięcie przycisku "Aktualizuj".

Rozwijając listę obok materiału, użytkownik ma możliwośc przejścia do:

1. Dostawy - kliknięcie spowoduje przeniesienie użytkownika do zakładki dostawy ukazujące wszystkie informacje o dostawach związanych z tym materiałem.

2. Historia - kliknięcie spowoduje przeniesienie użytkownika do zakładki historii operacji ukazujące wszystkie zmiany związane z tym materiałem.

Użytkownik ma także możliwość edycji lub usunięcia materiału za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń".

Mapa

1.png

2. Historia stanów magazynowych

Aby przejść do zakładki, kliknij (2) "Historia stanów magazynowych".

5.png

Dzięki zakładce możliwe jest w przejrzysty sposób śledzenie historii stanów magazynowych wraz z niezbędnymi informacjami o materiałach. Dostępne filtry pozwalają użytkownikowi w łatwy sposób zawęzić historię do pożądanych danych, co ułatwia analizę i zarządzanie zapasami w magazynie centralnym. Ta funkcjonalność zapewnia użytkownikowi pełną kontrolę nad historią stanów magazynowych oraz umożliwia szybkie podejmowanie odpowiednich działań w oparciu o aktualne informacje.

3. Historia operacji

6.png

Dzięki zakładce możliwe jest w przejrzysty sposób śledzenie historii wszystkich operacji wraz z niezbędnymi informacjami odnośnie tego, jakiego materiału dotyczyła zmiana oraz kto ją wykonuje. Ta funkcjonalność umożliwia użytkownikowi pełne monitorowanie wszystkich działań podejmowanych w magazynie, co zapewnia transparentność procesów oraz ułatwia identyfikację odpowiedzialnych za konkretne operacje.

4. Generuj zestawienie PDF

Aby wygenerować zestawienie, kliknij "Generuj zestawienie PDF".

7.png

W oknie użytkownik ma możliwość wyboru czy zestawienie ma przedstawiać wartość poszczególnych materiałów. Następnie należy kliknąć "Generuj PDF".

8.png

Zestawienie zostanie wygenerowane na papierze firmowym wraz ze wszystkimi kategoriami oraz materiałami magazynowymi.