Magazyn > Magazyn centralny
Zakładka "Magazyn centralny" pełni rolę centralnego centrum dowodzenia. Użytkownik ma możliwość dodawania materiałów oraz aktualizacji ich stanów, przeglądania historii stanów magazynowych oraz operacji, a także generowania zestawień w formacie PDF. Dzięki dostępnym filtrom łatwiej będzie wyszukać potrzebne materiały oraz skutecznie nimi zarządzać. Ta funkcjonalność zapewnia kompleksowe i efektywne zarządzanie zapasami w magazynie centralnym.
Mapa
1. Dodaj materiał
Aby dodać materiał, kliknij (1) "Dodaj materiał".
W oknie konfiguracji użytkownik ma możliwość:
- Nadania nazwy
- Wyboru kategorii spośród wczesniej utworzonych w konfiguracji
- Uzupełnienie ilości
- Wyboru kalkulatora
- Wyboru dostawcy spośród wcześniej utworzonych w konfiguracji
- Nadania kodu dla materiału
Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz".
Utworzony materiał pojawi się na liście wraz z informacjami o kategorii, stanem magazynowym, dostawcą, cenie z ostatniej dostawy oraz przypisanym kalkulatorem. Z tego poziomu możliwa jest zmiana stanu magazynowego danego materiału poprzez ręczne wpisanie całkowitego aktualnego stanu i zatwierdzenie poprzez kliknięcie przycisku "Aktualizuj".
Rozwijając listę obok materiału, użytkownik ma możliwośc przejścia do:
1. Dostawy - kliknięcie spowoduje przeniesienie użytkownika do zakładki dostawy ukazujące wszystkie informacje o dostawach związanych z tym materiałem.
2. Historia - kliknięcie spowoduje przeniesienie użytkownika do zakładki historii operacji ukazujące wszystkie zmiany związane z tym materiałem.
Użytkownik ma także możliwość edycji lub usunięcia materiału za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń".
Mapa
2. Historia stanów magazynowych
Aby przejść do zakładki, kliknij (2) "Historia stanów magazynowych".
Dzięki zakładce możliwe jest w przejrzysty sposób śledzenie historii stanów magazynowych wraz z niezbędnymi informacjami o materiałach. Dostępne filtry pozwalają użytkownikowi w łatwy sposób zawęzić historię do pożądanych danych, co ułatwia analizę i zarządzanie zapasami w magazynie centralnym. Ta funkcjonalność zapewnia użytkownikowi pełną kontrolę nad historią stanów magazynowych oraz umożliwia szybkie podejmowanie odpowiednich działań w oparciu o aktualne informacje.
3. Historia operacji
Dzięki zakładce możliwe jest w przejrzysty sposób śledzenie historii wszystkich operacji wraz z niezbędnymi informacjami odnośnie tego, jakiego materiału dotyczyła zmiana oraz kto ją wykonuje. Ta funkcjonalność umożliwia użytkownikowi pełne monitorowanie wszystkich działań podejmowanych w magazynie, co zapewnia transparentność procesów oraz ułatwia identyfikację odpowiedzialnych za konkretne operacje.
4. Generuj zestawienie PDF
Aby wygenerować zestawienie, kliknij "Generuj zestawienie PDF".
W oknie użytkownik ma możliwość wyboru czy zestawienie ma przedstawiać wartość poszczególnych materiałów. Następnie należy kliknąć "Generuj PDF".
Zestawienie zostanie wygenerowane na papierze firmowym wraz ze wszystkimi kategoriami oraz materiałami magazynowymi.