Kolorystyka systemu
Moduł "Kolorystyka systemu" oferuje administratorom możliwość spersonalizowania wyglądu swojego systemu CRM.
Wygląd systemu był z góry narzucony. Dzięki temu modułowi, administratorzy mają możliwość samodzielnej personalizacji, co pozwala dopasować interfejs do wizerunku firmy, czy też do swojego gustu.
Konfiguracja Wyglądu Systemu
W zakładce Konfiguracja -> Wygląd systemu, użytkownicy mog ą swobodnie dopasować kolorystykę systemu do swoich preferencji.
Dostępne Opcje Personalizacji
Moduł "Kolorystyka systemu" oferuje szeroki zakres możliwości personalizacji, obejmujących między innymi:
- Główny Kolor
- Kolor Aktywnego Przycisku
- Kolor Drugi w Przyciskach z Gradientem
- Kolor Drugi Głównego Menu
- Kolor czcionki przycisku w panelu logowania
- Kolor Czcionki w Przyciskach
- Kolor Pierwszy w Przyciskach z Gradientem
- Kolor Pierwszy Głównego Menu
- Kolor przycisku w panelu logowania
- Kolor tekstu w panelu logowania
Lista opcji jest szeroka, dzięki temu można dokładnie dostosować każdy aspekt wyglądu systemu.
Aktualizacja:
Moduł kolorystyki systemu został rozszerzony o możliwość edycji okna logowania, przycisków, tekstu oraz tła w każdym rodzaju rozdzielczości.
W najnowszej aktualizacji wprowadzone zostały zmiany w nazewnictiwe:
- Zmiana nazwy "Logo na jasne tło" na "Logo ekranu logowania"
- Zmiana nazwy "Logo na ciemne tło" na "Logo wewnątrz CRM"
Nowe możliwości personalizacji:
- Tło ekranu logowania w rozdzielczości monitora
- Tło ekranu logowania w rozdzielczości tabletu
- Tło ekranu logowania w rozdzielczości telefonu
- Tekst powitalny ekranu logowania
Proces Personalizacji
Aby ustawić kolor, wystarczy kliknąć na odpowiednie pole z kolorem, aby wybrać preferowaną barwę z dostępnej palety kolorów lub wpisać wartość RGB koloru.
Powrót do Domyślnego Widoku
Istnieje możliwość szybkiego przywrócenia domyślnego wyglądu systemu. Wystarczy kliknąć przycisk "Przywróć Domyślnie", aby cofnąć wszelkie dokonane zmiany i powrócić do pierwotnej kolorystyki.