Ankiety
Dzięki zakładce "Ankiety" użytkownik może dostosować pytania w taki sposób, aby ankieter mógł wprowadzić ocenę klienta do systemu za pomocą gwiazdek (od 1 do 5) oraz dodatkowo dodać komentarz. Ponadto, istnieje opcja przeglądania statystyk udzielonych odpowiedzi, co umożliwia analizę zebranych danych.
Konfiguracja
Aby poprawnie skonfigurować ankiety, należy w zakładce "Konfiguracja" > "Ankiety po realizacji" wybrać statusy, dla których tworzyć się będą ankiety.
Aby dodać status, kliknij "Dodaj status"
Następnie należy wybrać status umowy, dla której generowana będzie ankieta.
Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz".
Dodane statusy będą dostępne w zakładce. Wybrany status można usunąć za pomocą przycisku "Usuń".
Uwaga analogicznie można dodać status, przy którym nie będzie generowana ankieta w zakładce "Statusy dla których pomijać tworzenie ankiety".
Pytania
Ankiety > Pytania
W tej zakładce użytkownik ma możliwosć dodać pytania do ankiet.
Aby dodać pytanie, kliknij "Dodaj pytanie"
Użytkownik ma możliwość:
- Nadania treści pytania
- Wskazania zespołu, którego pytania będą dotyczyć (max jeden zespół)
- Wskazania typów umów, których dotyczą pytania (wiele typów)
Utworzone pytania pojawią się w zakładce wraz z informacjami o ich konfiguracji.
Każde z pytań można edytować lub usunąć za pomocą przycisku obok pytania.
Istnieje możliwość skorzystania z wyszukiwarki lub filtrów, aby znaleźć utworzone wcześniej pytanie.
Ankiety
Gdy umowa uzyska określony status, zostanie wygenerowana ankieta.
Ankiety są generowane, gdy wszystkie umowy klienta o tym samym typie osiągną wskazany w konfiguratorze status.
W zakładce użytkownik może podejrzeć podstawowe informacje takie jak:
- Czy ankieta została wypełniona
- Nazwa klienta
- Jakiej umowy dotyczy
- Średnia ocena
- Ilość pytań
- Kiedy została wygenerowana
Istnieje możliwość skorzystania z filtrów, aby znaleźć ankietę.
Ankietę można edytować lub usunąć (użytkownik potrzebuje odpowiednich uprawnień) za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń"
Aby wypełnić ankietę należy kliknąć "Wypełnij".
Użytkownikowi ukaże się formularz z wcześniej skonfigurowanymi pytaniami, oceną (1-5) oraz polem na komentarz.
Ankietę można wypełnić tylko raz.
Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz".
Raport
W zakładce raport użytkownik otrzymuje widok wszystkich dostępnych statystyk dla zespołów, umów i nie tylko.
Możliwe jest wyciągnięcie statystyk za dany okres poprzez wybranie przedziału dat.