Ogólne założenia powiadomień
Powiadomienia w systemie RRUP odgrywają kluczową rolę w automatyzacji, monitorowaniu i usprawnianiu procesów zarządzania.
Rodzaje powiadomień
- "dzwonek"
- sms/e-mail
Ikona w formie dzwonka lub dzwonka z liczbą, która pojawia się na stronie, informuje użytkowników o nowych zadaniach, aktualizacjach itp.
W zakładce "Konfiguracja" -> "Powiadomienia" jest możliwość ustawienia powiadomień. Konfiguracja umożliwia użytkownikom dostosowanie w jaki sposób otrzymują powiadomienia związane z klientami, umowami i montażami w systemie.
Wyłączanie powiadomień e-mail w całym CRM - opcja ta umożliwia użytkownikom wyłączenie wszystkich powiadomień e-mail w całym systemie CRM.
Funkcja "Powiadamiaj pracowników o przypisaniu do nich klienta" ma na celu informowanie pracowników lub użytkowników systemu o przypisaniu nowego klienta. Obejmuje ona trzy rodzaje powiadomień:
- powiadomienie w dzwoneczku (można wyłączyć we własnej konfiguracji powiadomień)
- wyślij SMS
- wyślij e-mail
"Powiadamiaj pracowników o przygotowanej kalkulacji dla klienta" - zakładka pozwala na określenie, która grupa pracowników powinna otrzymywać powiadomienia dotyczące przygotowanej kalkulacji.
Powiadomienia dotyczące umów: Ta funkcja ma na celu informowanie pracowników lub użytkowników systemu CRM o związanych z umowami zdarzeniach, takich jak nowe komentarze do umów, wgranie nowego pliku do umowy oraz dodanie faktury do umowy.
Konfiguracja pozwala na dostosowanie zarzą7dzania umowami i komunikacją związaną z nimi w systemie CRM. Umożliwia pracownikom efektywne monitorowanie i reagowanie na nowe komentarze oraz inne istotne wydarzenia związane z umowami, co jest kluczowe dla sprawnego zarządzania relacjami z klientami.
Dowiedz się więcej o dodaniu nowego komenarza do umowy
Powiadomienia dotyczące montaży: zakładka umożliwia konfigurację powiadomień związanych z montażami.
Widok powiadomień
Wyróżniamy dwa widoki powiadomień:
Kryterium | Widok listy (wszystkie) | Widok pogrupowany (tylko nieprzeczytane) |
---|---|---|
Organizacja powiadomień | Powiadomienia są wyświetlane w jednym ciągu, chronologicznie, bez kategoryzacji | Powiadomienia są grupowane na podstawie kryteriów (zadania/umowy/klienci) |
Przejrzystość | Może być mniej przejrzysty, zwłaszcza w przypadku dużej ilości powiadomień | Zapewnia lepszą przejrzystość, ułatwiający znalezienie konkretnych powiadomień |
Zarządzanie powiadomieniami | Zarządzanie powiadomieniami może być bardziej czasochłonne | Umożliwia zbiorcze zarządzanie powiadomieniami |
Preferencje użytkownika | Odpowiada użytkownikom, którzy preferują otrzymywanie wszystkich powiadomień w jednym ciągu | Opcja dla użytkowników, którzy chcą bardziej uporządkowanego i skategoryzowanego widoku |
Wyświetlenie widoku pogrupowanego, na podstawie kryteriów (zadania/umowy/klienci)
Wyświetlenie widoku listy
Dzięki dodatkowym filtrom użytkownik może jeszcze bardziej dostosować sposób wyświetlania i zarządzania powiadomieniami do swoich potrzeb i preferencji.
System automatycznie oznacza powiadomieia jako przeczytane po ich otwarciu, jednak jest możliwość ręcznego oznaczenia ich jako przeczytane.
Własna konfiguracja powiadomień
Opcja "Własna Konfiguracja Powiadomień" pozwala samodzielnie wybierać, jakie powiadomienia użytkownik chce otrzymywać. Można to zrobić, przechodząc do sekcji "Ustawienia", a następnie "Powiadomienia", gdzie użytkownik ma możliwość zaznaczenia lub odznaczania typów powiadomień, które go interesują.