Przejdź do głównej zawartości

Ogólne założenia powiadomień

Powiadomienia w systemie RRUP odgrywają kluczową rolę w automatyzacji, monitorowaniu i usprawnianiu procesów zarządzania.

Rodzaje powiadomień

Rodzaje powiadomień:
  • "dzwonek"
  • sms/e-mail

Ikona w formie dzwonka lub dzwonka z liczbą, która pojawia się na stronie, informuje użytkowników o nowych zadaniach, aktualizacjach itp.

W zakładce "Konfiguracja" -> "Powiadomienia" jest możliwość ustawienia powiadomień. Konfiguracja umożliwia użytkownikom dostosowanie w jaki sposób otrzymują powiadomienia związane z klientami, umowami i montażami w systemie.

Wyłączanie powiadomień e-mail w całym CRM - opcja ta umożliwia użytkownikom wyłączenie wszystkich powiadomień e-mail w całym systemie CRM.

Funkcja "Powiadamiaj pracowników o przypisaniu do nich klienta" ma na celu informowanie pracowników lub użytkowników systemu o przypisaniu nowego klienta. Obejmuje ona trzy rodzaje powiadomień:

  • powiadomienie w dzwoneczku (można wyłączyć we własnej konfiguracji powiadomień)
  • wyślij SMS
  • wyślij e-mail

"Powiadamiaj pracowników o przygotowanej kalkulacji dla klienta" - zakładka pozwala na określenie, która grupa pracowników powinna otrzymywać powiadomienia dotyczące przygotowanej kalkulacji.

Powiadomienia dotyczące umów: Ta funkcja ma na celu informowanie pracowników lub użytkowników systemu CRM o związanych z umowami zdarzeniach, takich jak nowe komentarze do umów, wgranie nowego pliku do umowy oraz dodanie faktury do umowy.

Konfiguracja pozwala na dostosowanie zarzą7dzania umowami i komunikacją związaną z nimi w systemie CRM. Umożliwia pracownikom efektywne monitorowanie i reagowanie na nowe komentarze oraz inne istotne wydarzenia związane z umowami, co jest kluczowe dla sprawnego zarządzania relacjami z klientami.

Dowiedz się więcej o dodaniu nowego komenarza do umowy

Powiadomienia dotyczące montaży: zakładka umożliwia konfigurację powiadomień związanych z montażami.

Widok powiadomień

Wyróżniamy dwa widoki powiadomień:

KryteriumWidok listy (wszystkie)Widok pogrupowany (tylko nieprzeczytane)
Organizacja powiadomieńPowiadomienia są wyświetlane w jednym ciągu, chronologicznie, bez kategoryzacjiPowiadomienia są grupowane na podstawie kryteriów (zadania/umowy/klienci)
PrzejrzystośćMoże być mniej przejrzysty, zwłaszcza w przypadku dużej ilości powiadomieńZapewnia lepszą przejrzystość, ułatwiający znalezienie konkretnych powiadomień
Zarządzanie powiadomieniamiZarządzanie powiadomieniami może być bardziej czasochłonneUmożliwia zbiorcze zarządzanie powiadomieniami
Preferencje użytkownikaOdpowiada użytkownikom, którzy preferują otrzymywanie wszystkich powiadomień w jednym ciąguOpcja dla użytkowników, którzy chcą bardziej uporządkowanego i skategoryzowanego widoku

Wyświetlenie widoku pogrupowanego, na podstawie kryteriów (zadania/umowy/klienci)

Wyświetlenie widoku listy

Dzięki dodatkowym filtrom użytkownik może jeszcze bardziej dostosować sposób wyświetlania i zarządzania powiadomieniami do swoich potrzeb i preferencji.

System automatycznie oznacza powiadomieia jako przeczytane po ich otwarciu, jednak jest możliwość ręcznego oznaczenia ich jako przeczytane.

Własna konfiguracja powiadomień

Opcja "Własna Konfiguracja Powiadomień" pozwala samodzielnie wybierać, jakie powiadomienia użytkownik chce otrzymywać. Można to zrobić, przechodząc do sekcji "Ustawienia", a następnie "Powiadomienia", gdzie użytkownik ma możliwość zaznaczenia lub odznaczania typów powiadomień, które go interesują.