Dotacje
Konfiguracja zakładki "Dotacje" służy możliwości przypisania utworzonej dotacji do umowy.
Konfiguracja dotacji
Aby utworzyć nową dotację, kliknij przycisk "Dodaj dotację".
Po pojawieniu sie okna konfiguracji użytkownik ma możliwość nadania nazwy oraz przypisania kalkulatora dla dotacji. Pozostawienie pustego pola oznacza przypisanie wszystkich dostępnych kalkulatorów.
Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz"
Utworzona dotacja pojawi się wraz z nazwą oraz informacją o przypisanych kalkulatorach.
Utworzona dotacja "z jakiej dotacji korzysta klient" jest tytułem, jakim będzie odróżniana od innych dotacji. Aby przejść do ustawienia funkcji danej dotacji, kliknij "Pola".
Aby utworzyć nowe pole, kliknij "Dodaj pole".
W oknie konfiguracji użytkownik ma możliwość:
- Nadać nazwę dla pola
- Utworzyć opis
- Wybrać typ pola spośród:
- lista rozwijana
- pole tekstowe
- pole daty
- pole tekstowe XL
Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz"
Następnie utworzone pole pojawi się wraz z nazwą, opisem oraz typem pola.
Użytkownik ma możliwość zmiany pozycji wyświetlanych pól poprzez przeciągnięcie za nazwę.
Aby dodać wartość pola, kliknij "Wartości".
Aby utworzyć nową wartość, kliknij "Dodaj wartość"
Użytkownik ma możliwiość nadania nazwy oraz wybrania czy dana wartość ma stać się domyślną.
Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz"
Następnie utworzone wartości pojawią się wraz z nazwą oraz oznaczeniem czy jest to wartość domyślna.
Użytkownik ma możliwość zmiany pozycji wyświetlanych wartości poprzez przeciągnięcie za nazwę.
Użycie w praktyce
Umowy > Szczegóły umowy > zakładka "Dotacje"