Audyty
Zakładka "Audyty" pozwala na konfigurację wykonywanych przez firmę audytów. Dzięki poprawnie skonfigurowanej zakładce proces audytu staje się prosty i szybki.
Konfiguracja
Aby utworzyć nowy audyt, kliknij przycisk "Dodaj audyt".
W oknie konfiguracji użytkownik ma możliwość:
- Nadać nazwę dla audytu
- Włączyć / wyłączyć opcje, aby choć jedno uzupełnione pole audytu było wymagane przy generowania umowy
- Włączyć / wyłączyć opcje, aby audyt nie był dodawany podczas generowania umowy jako załącznik
- Włączyć / wyłączyć opcje, aby chwilowo deaktywować audyt
- Włączyć / wyłączyć opcje, aby wszystkie nieaktywne pola w audycie zostały ukryte
Szablony audytów
Użytkownik ma możliwość przypisania jednego z szablonów przygotowanych przez nasz zespół.
Przy jednym z audytów kliknij "Wgraj szablon".
Z rozwijanej listy wybierz interesujący szablon.
Jeżeli istnieje konfiguracja stworzona ręcznie, przy wgrywaniu szablonu zostanie ona zastąpiona!
Lista audytów
W załączniku powyżej widoczna jest lista utworzonych audytów.
W kolumnach:
- Wymagaj podczas generowania umowy
- Nie załączaj podczas generowania umowy
- Aktywny
- Ukryj puste pola
- Domyślny szablon
można w przejrzysty sposób podejrzeć ustawienia poszczególnych audytów.
Możliwa jest zmiana pozycji wyświetlanych audytów poprzez przeciągniecie ich za nazwę.
Użytkownik ma także możliwość edycji lub usunięcia audytu za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń".
Konfiguracja ręczna
Kategorie pól
Aby przejść do kategorii z rozwijanej listy obok przycisku "Edytuj" kliknij "Kategorie pól".
Po przejściu to zakładki kliknij "Dodaj kategorię" aby utworzyć nową kategorię.
W oknie konfiguracji użytkownik ma możliwość nadania nazwy oraz opisu kategorii.
Widok utworzonch kategorii
Możliwa jest zmiana pozycji wyświetlanych kategorii poprzez przeciągniecie ich za nazwę.
Użytkownik ma także możliwość edycji lub usunięcia kategorii za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń".
1. Pola
Aby przejść do pól z rozwijanej listy obok przycisku "Edytuj" kliknij "Pola".
Po przejściu to zakładki kliknij "Dodaj pole" aby utworzyć nową pole.
W oknie konfiguracji użytkownik ma możliwość:
- Nadać nazwę
- Utworzyć opis
- Z rozwijanej listy wybrać pasujący typ dla pola
- Włączyć / wyłączyć opcje, aby uzupełnienie pola audytu było wymagane przy generowania umowy
Widok utworzonych pól
Możliwa jest zmiana pozycji wyświetlanych pól poprzez przeciągniecie ich za nazwę.
Użytkownik ma także możliwość edycji lub usunięcia pola za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń".
1.1 Wartości
Aby przejść do wartości z rozwijanej listy obok przycisku "Edytuj" kliknij "Wartości".
Po przejściu to zakładki kliknij "Dodaj wartość" aby utworzyć nową wartość.
W oknie konfiguracji użytkownik ma możliwość:
- Nadać nazwę
- Utworzyć opis
- Ustawić jakos domyślną wartość
Widok utworzonych wartości
Możliwa jest zmiana pozycji wyświetlanych wartości poprzez przeciągniecie ich za nazwę.
Użytkownik ma także możliwość edycji lub usunięcia wartości za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń"
2. Widoczność
Widoczność można określić z poziomu widoku kategorii oraz pól a zasada konfiguracji jest jednakowa.
W przykładzie zostanie opisana widoczność dla kategorii "Informacje ogólne"
Użytkownik ma możliwość precyzyjnego określenia, kiedy dana kategoria będzie widoczna lub ukryta w zależności od wybranych warunków.
Istnieją dwa główne rodzaje ograniczeń: "pokaż gdy" oraz "ukryj gdy".
Po wybraniu odpowiedniego rodzaju ograniczenia, użytkownik ma możliwość określenia pola oraz wartości, które decydują o widoczności danej kategorii.
Jeśli użytkownik chce, aby kategoria "Informacje ogólne" była niewidoczna tylko wtedy, gdy pole status przyjmuje wartość "Rozbudowa instalacji", ustawi "Ukryj gdy" - pole: "Status" -> wartość "Rozbudowa instalacji".
W ten sposób, gdy użytkownik podczas audytu określi, że Status instalacji - "Rozbudowa instalacji", system automatycznie ukryje kategorię - "Informacje ogólne" - w audycie danego klienta.
W przykładzie powyżej użytkownik wybrał inny status instalacji niż określono w widoczności przez co kategoria informacje ogólne jest widoczna.
W przykładzie powyżej użytkownik wybrał status instalacji określony w widoczności przez co kategoria informacje ogólne jest ukryta.
3. Kopiuj
Użytkownik może skopiować całą kategorię wraz z całą jej zawartością.
Skopiowana kategoria pojawi się na końcu listy audytów.
Typy plików
Typy plików służą jako swoiste katalogi plików audytu, które to użytkownik może samodzielnie zdefiniować.
Konfiguracja
Aby przejść do typów plików z rozwijanej listy obok przycisku "Edytuj" kliknij "Typy pliku".
Po przejściu to zakładki kliknij "Dodaj typ pliku".
W oknie konfiguracji użytkownik ma możliwość:
- Nadać nazwę
- Utworzyć opis
- Włączyć / wyłączyć opcje, aby pliki były załączane od oferty
- Włączyć / wyłączyć opcje, aby wgranie pliku było wymagane przy generowaniu umowy
Możliwa jest zmiana pozycji wyświetlanych typów poprzez przeciągniecie ich za nazwę.
Użytkownik ma także możliwość edycji lub usunięcia typu pliku za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń"
Po przejściu do szczegółów klienta i wybraniu zakładki "Audyt" w polu "Załączniki" ukaże się skonfigurowany typ plików.
Przypisanie audytu do kalkulatora
W panelu bocznym "Administracja" > "Kalkulatory ofertowe" użytkownikowi ukaże się widok kalkulatorów.
W widoku tym należy wybrać interesujący nas kalkulator, do którego chcemy przypisać audyt.
Po wybraniu kalkulatora w polu "Audyt" z rozwijanej listy należy wybrać interesujący nas audyt.
Skonfigurowane audyty znajdują się w zakładce "Klienci" > szczegóły klienta > zakładka "Audyt".