Przejdź do głównej zawartości

Kategorie plików pracownika

Dzięki tej konfiguracji pracodawca lub osoby zarządzające pracownikami mogą porządkować pliki w foldery związane np. z zatrudnieniem, wnioskami itd.

Utworzone kategorie mogą służyć jako swoisty folder plików danego pracownika.

Konfiguracja kategorii plików pracownika

1.png

Aby utworzyć nową kategorię, kliknij "Dodaj typ pliku".

2.png

Użytkownik ma możliwość nadania nazwy oraz stworzenia opisu dla typu pliku.

Uwaga

Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz"

3.png

Możliwa jest zmiana pozycji wyświetlanych kategorii, poprzez przeciągniecie za nazwę.

Użytkownik ma także możliwość edycji lub usunięcia kategorii za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń".

Przykładowe zastosowanie kategorii plików pracownika

4.png

Zakładka "Pacownicy" > użytkownik tworzy lub wybiera istniejącego pracownika > "Pliki"

Zakładka Role > Pliki

5.png

Tylko administrator lub osoba z odpowiednio skonfigurowanym dostępem w "Role" > "Pliki" może zarządzać plikami pracownika.

Zakładka "Role" znajduje się w panelu bocznym systemu.