Kategorie plików pracownika
Dzięki tej konfiguracji pracodawca lub osoby zarządzające pracownikami mogą porządkować pliki w foldery związane np. z zatrudnieniem, wnioskami itd.
Utworzone kategorie mogą służyć jako swoisty folder plików danego pracownika.
Konfiguracja kategorii plików pracownika
Aby utworzyć nową kategorię, kliknij "Dodaj typ pliku".
Użytkownik ma możliwość nadania nazwy oraz stworzenia opisu dla typu pliku.
Po wprowadzeniu danych należy kliknąć "Zapisz"
Możliwa jest zmiana pozycji wyświetlanych kategorii, poprzez przeciągniecie za nazwę.
Użytkownik ma także możliwość edycji lub usunięcia kategorii za pomocą przycisku "Edytuj" / "Usuń".
Przykładowe zastosowanie kategorii plików pracownika
Zakładka "Pacownicy" > użytkownik tworzy lub wybiera istniejącego pracownika > "Pliki"
Zakładka Role > Pliki
Tylko administrator lub osoba z odpowiednio skonfigurowanym dostępem w "Role" > "Pliki" może zarządzać plikami pracownika.
Zakładka "Role" znajduje się w panelu bocznym systemu.