Zgłoszenia
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Zarządzanie zgłoszeniami
Zgłoszenia ->
...
Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki "Zgłoszenia" w lewym menu systemu.
Generowanie zgłoszeń instalacji
Zgłoszenia instalacji -> Dodaj zgłoszenie
Uprawnienie pozwala dodawać nowe zgłoszenia instalacji.
Edycja zakładu energetycznego na zapisanym zgłoszeniu
Zgłoszenia instalacji -> Edytuj
Przechodząc do edycji istniejącego zgłoszenia instalacji, uprawnienie pozwala na zmianę zakładu energetycznego we wskazanym miejscu.
Podgląd zgłoszeń instalacji
Zgłoszenia instalacji ->
Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki "Zgłoszenia instalacji". Ustawienie tego uprawnienia jako jedyne aktywne spośród zgłoszeń instalacji pozwoli przeglądać listę zgłoszeń bez możliwości edycji, dodania oraz generowania zgłoszenia instalacji.