Przejdź do głównej zawartości

Zajmę się tym!

RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.

Mapa uprawnień

1.png

Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.

Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.

Może przejąć zadanie

Lista zadań -> Szczegóły zadania

2.png

Uprawnienie pozwala przejąć zadanie za pomocą wskazanego przycisku.

Może cofnąć przejęcie

Lista zadań -> Szczegóły zadania

3.png

Uprawnienie pozwala cofnąć przejęcie zadania za pomocą wskazanego przycisku.

Widzi kto kliknął przycisk przejęcia zadania

Lista zadań -> Szczegóły zadania

4.png

Uprawnienie pozwala zobaczyć użytkownika, który kliknął przejęcie zadania.