Struktura pracowników
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Zarządzanie własną strukturą pracowników
Pracownicy -> Struktura pracowników
Uprawnienie pozwala użytkownikowi zarządzać pracownikami we własnej strukturze.
Dostęp do struktury pracowników mojego przełożonego
Pracownicy -> Struktura pracowników
Uprawnienie pozwoli użytkownikowi zobaczyć strukturę pracowników swojego przełożonego.
Dostęp do pracowników całego systemu
Pracownicy -> Struktura pracowników
Uprawnienie pozwoli użytkownikowi na podgląd struktury pracowników z całego systemu.
Usunięcie użytkownika z drzewa struktury
Pracownicy -> Struktura pracowników
Uprawnienie pozwala usuwać użytkownika z drzewa struktury.
Może przeglądać historię przypisań pracowników
Pracownicy -> Struktura pracowników -> stary widok
Uprawnienie pozwala na dostęp do podglądu historii przypisań pracowników do struktury za pomocą wskazanego przycisku.
Ukryj struktury administratorów
Pracownicy -> Struktura pracowników
Użytkownik z aktywnym uprawnieniem nie będzie w stanie zobaczyć struktury pracowników z rolą administratora.