Przejdź do głównej zawartości

Struktura pracowników

RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.

Mapa uprawnień

1.png

Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.

Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.

Zarządzanie własną strukturą pracowników

Pracownicy -> Struktura pracowników

Uprawnienie pozwala użytkownikowi zarządzać pracownikami we własnej strukturze.

Dostęp do struktury pracowników mojego przełożonego

Pracownicy -> Struktura pracowników

Uprawnienie pozwoli użytkownikowi zobaczyć strukturę pracowników swojego przełożonego.

Dostęp do pracowników całego systemu

Pracownicy -> Struktura pracowników

Uprawnienie pozwoli użytkownikowi na podgląd struktury pracowników z całego systemu.

Usunięcie użytkownika z drzewa struktury

Pracownicy -> Struktura pracowników

Uprawnienie pozwala usuwać użytkownika z drzewa struktury.

Może przeglądać historię przypisań pracowników

Pracownicy -> Struktura pracowników -> stary widok

2.png

Uprawnienie pozwala na dostęp do podglądu historii przypisań pracowników do struktury za pomocą wskazanego przycisku.

Ukryj struktury administratorów

Pracownicy -> Struktura pracowników

Użytkownik z aktywnym uprawnieniem nie będzie w stanie zobaczyć struktury pracowników z rolą administratora.