Sprawy prawnicze
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Wyświetlanie zakładki "Sprawy Prawnicze"
Home > Sprawy prawnicze
Uprawnienie pozwala wyświetlić zakładkę w bocznym menu, przez co użytkownik uzyska do niej dostęp.
Utworzenie sprawy
Home > Sprawy prawnicze > Dodaj sprawę
Uprawnienie pozwala użytkownikowi dodawać sprawy do systemu za pomocą wskazanego przycisku.
Edycja sprawy
Home > Sprawy prawnicze > Zobacz
Uprawnienie pozwala po przejściu do szczegółów (przycisk "Zobacz") na edycję spraw prawniczych.
Usunięcie sprawy
Home > Sprawy prawnicze > Usuń
Uprawnienie pozwala użytkownikowi na usuwanie spraw prawniczych.
Dodawanie dokumentów
Home > Sprawy prawnicze > Zobacz > Pliki
Uprawnienie pozwala użytkownikowi zarządzać plikami dotyczących spraw prawniczych.