Role
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Zarządzanie rolami i uprawnieniami
Administracja -> Role
Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki Role, w której możliwe jest zarządzanie rolami oraz uprawnieniami.
Możliwość przypisywania ról użytkownikom
Doradcy:
Uprawnienie pozwala przypisać określoną rolę nowemu lub istniejącemu użytkownikowi z poziomu różnych zakładek.
Moderatorzy:
Podgląd historii nadawania uprawnień
Administracja -> Role
Uprawnienie pozala na dostęp do zakładki "Historia nadawania uprawnień" za pomocą wskazanego przycisku.
Zarządzanie weryfikacją roli
Podgląd weryfikacji roli
Masowe przepięcie ról z jednego użytkownika na drugiego
W edycji użytkownika w sekcji "Role" osoba z tym uprawnieniem może masowo przepiąć role.