Reklamacje
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Jestem koordynatorem reklamacji
Home -> Reklamacje
Użytkownik z tym uprawnieniem zostanie oznaczony w systemie jako koordynator reklamacji. Będzie można przypisać go jako koordynatora w panelu tworzenia/edycji reklamacji. Uzyska dostęp do zakładki "Reklamacje" z poziomu lewego menu oraz do zakładki o tej samej nazwie w szczegółach umowy. Otrzyma możlwiośc wglądu i edycji utworzonych reklamacji.
Może utworzyć reklamacje
Home -> Reklamacje
Uprawnienie pozwala utworzyć reklamację za pomocą wskazanego przycisku.
Umowy -> Szczegóły -> Reklamacje
Uprawnienie pozwala utworzyć reklamację za pomocą wskazanego przycisku.
Może usunąć reklamacje
Home -> Reklamacje
Uprawnienie pozwala usunąć reklamację za pomocą wskazanego przycisku.
Umowy -> Szczegóły -> Reklamacje
Uprawnienie pozwala usunąć reklamację za pomocą wskazanego przycisku.
Podgląd reklamacji
Użytkownik z tym uprawnieniem otrzyma dostęp do poniżej wymienionych zakładek, lecz bez możliwości edycji reklamacji.
-
Home -> Reklamacje
-
Umowy -> Szczegóły -> Reklamacje
Eksport listy reklamacji do XLSX
Home -> Reklamacje
Uprawnienie pozwala na eksport listy reklamacji do pliku o formacie XLSX za pomocą wskazanego przycisku.
Umowy -> Szczegóły -> Reklamacje
Uprawnienie pozwala na eksport listy reklamacji do pliku o formacie XLSX za pomocą wskazanego przycisku.
Może utworzyć serwis z reklamacji
Home -> Reklamacje
Użytkownik z tym uprawnieniem ma możliwość utworzenia serwisu z reklamacji za pomocą wskazanego przycisku.
Umowy -> Szczegóły -> Reklamacje
Użytkownik z tym uprawnieniem ma możliwość utworzenia serwisu z reklamacji za pomocą wskazanego przycisku.
Widzi pliki reklamacji na liście
Home -> Reklamacje
Uprawnienie pozwala na podgląd załączonych plików reklamacji na liście.
Umowy -> Szczegóły -> Reklamacje
Uprawnienie pozwala na podgląd załączonych plików reklamacji na liście.
Widzi pliki reklamacji w szczegółach umowy
Umowy -> Szczegóły -> Pliki -> Pliki reklamacji
Uprawnienie pozwala na dostęp do plików reklamacji w szczegółach umowy -> pliki -> pliki reklamacji.