Raporty handlowe
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Wyświetlenie listy wszystkich raportów
Raporty handlowe > Raporty handlowe
Dzięki temu uprawnieniu użytkownik zyskuje dostęp do zakładki z listą wszystkich raportów.
Dostęp do statystyk
Raporty handlowe -> Statystyki
Dzięki temu uprawnieniu użytkownik zyskuje dostęp do zakładki "Statystyki"
Zbieraj raporty handlowe dla użytkownika
Raporty handlowe > Moje raporty handlowe
Użytkownik z tym uprawnieniem uzyskuję dostęp do zakładki "Moje raporty handlowe" dzięki czemu może wypełniać raporty.
Zbieraj raporty handlowe dla struktury tego użytkownika
Raporty handlowe > Raporty handlowe - struktura
Użytkownik z tym uprawnieniem uzyskuję dostęp do zakładki Raporty handlowe - struktura" dzięki której uzyskuje dostęp do raportów ze swojej struktury.
Blokada raportów handlowych
Blokuje dostęp do wypełniania raportów handlowych.
Edycja raportów
Użytkownik z tym uprawnieniem ma możliwość edycji wypełnionych raportów w systemie.