Przejdź do głównej zawartości

Raporty handlowe

RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.

Mapa uprawnień

1.png

Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.

Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.

Wyświetlenie listy wszystkich raportów

Raporty handlowe > Raporty handlowe

2.png

Dzięki temu uprawnieniu użytkownik zyskuje dostęp do zakładki z listą wszystkich raportów.

Dostęp do statystyk

Raporty handlowe -> Statystyki

Dzięki temu uprawnieniu użytkownik zyskuje dostęp do zakładki "Statystyki"

Zbieraj raporty handlowe dla użytkownika

Raporty handlowe > Moje raporty handlowe

Użytkownik z tym uprawnieniem uzyskuję dostęp do zakładki "Moje raporty handlowe" dzięki czemu może wypełniać raporty.

Zbieraj raporty handlowe dla struktury tego użytkownika

Raporty handlowe > Raporty handlowe - struktura

Użytkownik z tym uprawnieniem uzyskuję dostęp do zakładki Raporty handlowe - struktura" dzięki której uzyskuje dostęp do raportów ze swojej struktury.

Blokada raportów handlowych

Blokuje dostęp do wypełniania raportów handlowych.

Edycja raportów

Użytkownik z tym uprawnieniem ma możliwość edycji wypełnionych raportów w systemie.