Przejdź do głównej zawartości

Personalizacja widoków

RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.

Mapa uprawnień

1.png

Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.

Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.

Ukryj możliwość samodzielnej personalizacji widoków

Aktywne uprawnienie ukrywa możliwość skorzystania z samodzielnej personalizacji widoków w poniższych zakładkach:

  • Panel Główny
  • Klienci
  • Umowy
  • Prowizje pracowników

Panel Główny 4.png Klienci 2.png Umowy 3.png Prowizje pracowników 5.png