Przejdź do głównej zawartości

Ogłoszenia

RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.

Mapa uprawnień

1.png

Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.

Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.

Dodawanie ogłoszeń

Administracja -> Ogłoszenia

2.png

Uprawnienie pozwala uzyskać dostęp do zakładki Ogłoszenia oraz dodawać ogłoszenia.

Dostęp do wszystkich ogłoszeń w zakładce Ogłoszenia

Administracja -> Ogłoszenia

3.png

Uprawnienie pozwala uzyskać dostęp do wszystkich ogłoszeń w zakładce zarówno ukrytych, jak i przypisanych do innych użytkowników.

Ukryj możliwość przypisywania ról do ogłoszeń

4.png

Uprawnienie ukrywa możliwość przypisywania ról podczas dodawania ogłoszenia.