Przejdź do głównej zawartości

Nieobecności

RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.

Mapa uprawnień

1.png

Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.

Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.

Mogę zgłaszać wnioski urlopowe

Home -> Wnioski urlopowe

2.png

Uprawnienie pozwala uzyskać dostęp do zakładki oraz składanie wniosków za pomocą wskazanego przycisku.

Dostęp do wszystkich nieobecności pracowników

Uprawnienie pozwoli uzyskać wgląd do nieobecności wszystkich pracowników w systemie - nie tylko do pracowników z własnej struktury organizacyjnej.

Możliwość akceptowania wniosków urlopowych

Nieobecności -> Wnioski urlopowe pracowników

3.png

Osoby posiadające to uprawnienie mają możliwość akceptacji lub odrzucenia wniosków w zakładce "Wnioski Urlopowe Pracowników" za pomocą wskazanych przycisków.